Vainkeskiluokkajutut! Kerätään tähän ketjuun statussymboleita
Kommentit (2007)
Ahah nää on niin hyviä ja naurattaa kuinka osun itsekin tähän kastiin. :D Juuri Didriksons takki päällä pyöräilin kotiin mun sähköpyörällä, kun ensin vein mun tennistä harrastavan pikkulapsen juuri päiväkotiin pyöräkärryillä. Kotona isossa omakotitalossa merinäköalalla teen kevyttä etätyötä kotitoimistossa yrittäjänä, ja juon spesiaalikahvia kauramaitovaahdolla, marimekon sukat ja tunika juuri päällä. Kohta teen guashaa kasvoille ja pynttäydyn, kun otan loppupäivän vähän vapaata ja lähden lounastreffeille kaverin kanssa ja kirpparille, koska tottakai ekoteko. Meidän bemari citymaasturilla.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kia-maasturi, koska Audiin ei ollut varaa.
Ei Audi kerro keskiluokasta. Itselläkin sellainen ja alle köyhyysrajalla mennään. Olemme säästäneet niistä vähistä, mitä on kokoon saatu ja hankittu yhtä jos toistakin.
Meille ostettiin kallis päältä ajettava ruohonleikkuri.
Ostoksen jälkeen havaittiin jotta meidän rivarin piha on
niin pieni, ettei sillä leikkurilla pääse kunnolla siinä kääntymään..
No me ollaan keskiluokkaa ja pitää olla pelit ja vehkeet.
Aamiaiskaappi keittiössä. "Breakfast cabinet"
All inclusive on korkeintaan alempaa keskiluokkaa, jos sitäkään. Keskiluokkaa on hakea uusia, mielenkiintoisia ja erilaisia ruokailukokemuksia. Sellaisia ei saa all inclusive -paikoista.
Moni duunari on yllättävänkin hyvätuloinen, monesti samalla taloudellisella tasolla alemman keskiluokan kanssa. Ero duunarin ja keskiluokan välillä ei silloin synny taloudellisista edellytyksistä, vaan mm. perhetaustasta ja koulutuksesta. Duunari ostaa paljun omakotitalonsa pihalle, keskiluokkainen ei, koska kokee sen rahvaanomaiseksi.
agassi kirjoitti:
Ahah nää on niin hyviä ja naurattaa kuinka osun itsekin tähän kastiin. :D Juuri Didriksons takki päällä pyöräilin kotiin mun sähköpyörällä, kun ensin vein mun tennistä harrastavan pikkulapsen juuri päiväkotiin pyöräkärryillä. Kotona isossa omakotitalossa merinäköalalla teen kevyttä etätyötä kotitoimistossa yrittäjänä, ja juon spesiaalikahvia kauramaitovaahdolla, marimekon sukat ja tunika juuri päällä. Kohta teen guashaa kasvoille ja pynttäydyn, kun otan loppupäivän vähän vapaata ja lähden lounastreffeille kaverin kanssa ja kirpparille, koska tottakai ekoteko. Meidän bemari citymaasturilla.. :D
Mua kanssa huvittaa, jos meidän perhe on keskiluokkainen koska molemmilla on yliopistotutkinto ja meillä on kaksi autoa :D Oikeasti ollaan duunaritaustaisia molemmat ja pihalla seisoo golf ja corolla, koska töihin on päästävä. :D
Jeppispaavo kirjoitti:
All inclusive on korkeintaan alempaa keskiluokkaa, jos sitäkään. Keskiluokkaa on hakea uusia, mielenkiintoisia ja erilaisia ruokailukokemuksia. Sellaisia ei saa all inclusive -paikoista.
Me emme edes köyhänä käytetty AI lomia, ihan kammotuksia! Syön mieluummin oikeissa paikallisissa ravintoloissa. Majoitumme muutenkin hotelleissa vain isoissa kaupungeissa, muuten aina talo vuokrattuna tai majoitus agriturismossa tai B&B;ssä.
Pystysuoraan viiltäminen reisivaltimosta
Hyppääminen katolta asfalttiin
Minä levitän tänäänkin koronaa. Taitaa teitä vähän vituttaa.
Voi myös työntää jonkun muun junan alle.
Sanoman toimitus puhuu aina totta eikä yritä koskaan manipuloida lukijoitaan.
Voitan tänäänkin tietokoneen 8-0.
Kokoomuksen edustajan saa työntää junan alle.
Sanoma oy on syyllinen ihmisten pahoinvointiin.
Ups, meillä on:) Mutta vain sen takia kun ostin kuukausi sitten lentokentältä. Remontoimme taloa etelä-Euroopassa ja katselin vähän mitä on tarjolla