Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan ihmisuhde ongelma

Vierailija
17.04.2021 |

Toivon asiallisia vastauksia. Työskentelen itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa. Meillä on ikä- kokemus ja luonnero esteenä että tiimimme toimisi kunnolla. Hän on kyllä tunnollinen, mutta hyvin stressaantunut. Hän jatkuvasti epäilee, pomottaa, kyyräilee ja muutenkin ahdistava minua kohtaan, selvästi ei pidä minusta. Kommunikointi ei toimi kunnolla, valikoivasti kertoo työasioista. Työsuhde on kestänyt vain vähän aika molemmilla ja onneksi on vain kesätyö. Mutta pitäisikö tiimin toimimattomuus jotenkin selvittää esimiesten kanssa vai mitä tässä muuta voi tehdä kuin sanoa itsensä irti ja joutua karenssiin? Tämä ensimmäinen työpaikka missä minulla tälläinen ongelma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on vaan kesätyö niin keskity oman työsi hyvin tekemiseen.

Vierailija
2/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää pari kahvitaukoa yhdessä, tutustukaa toisiinne. Helpompi työskennellä, kun tietää toisen asioita muuallakin kuin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää pari kahvitaukoa yhdessä, tutustukaa toisiinne. Helpompi työskennellä, kun tietää toisen asioita muuallakin kuin töissä.

Hänellä tuntuu olevan vahva ennakkokäsitys minusta, eikä ole kiinnostunut tutustumaan lähemmin. Olemme eri maailmoista se on selvä, mutta työt pitäisi kuitenkin yhdessä hoitaa ja tiimin pitäisi jotenkuten toimia. Tuskin tätä parilla kahvihetkellä saadaan kuntoon.

Ap

Vierailija
4/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin siis kesätöissä? Työsuhteesi loppuu syksyllä?

Esimiehen olisi hyvä tietää, jos teidän pitäisi tehdä yhteistyötä eikä se suju.

Joskus tapaa ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan tai temperamentiltaan vaan liian erilaisia kuin itse. Silloin ei auta yhteinen kahvitaukokaan.

Vierailija
5/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin siis kesätöissä? Työsuhteesi loppuu syksyllä?

Esimiehen olisi hyvä tietää, jos teidän pitäisi tehdä yhteistyötä eikä se suju.

Joskus tapaa ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan tai temperamentiltaan vaan liian erilaisia kuin itse. Silloin ei auta yhteinen kahvitaukokaan.

Niin sitä minäkin, en saa enää nukuttua ja burnout uhkaa.

Luulen että sama juttu hänellä.

Mutta en kestä sitä perusteetonta syyllistämistä asioista joista hän itsekin voisi ottaa vastuun. Jos joku virhe sattuu, niin hän alkaa huutamaan ja riehumaan ihan kuin joku olisi kuolemassa siihen paikkaan. Ei se ihan tasapainoista ole.

Ap

Vierailija
6/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimmeksi hän mesosi virheestä mikä ei ollut sellainen edes miten hän sen käsitti, eikä tietoa kuka sen oli tehnyt.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla liian kiltti. Muutoin kaikki työpaikkojen luonnehäiriöiset käy kimppuun.

Terveisin saman kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän