Millainen on mies josta haaveilet?
Kommentit (34)
Eikö tässä tarkoitettu juuri jotain tiettyä miestä joka kullakin on mielessä? Mä käsitin asian näin. Eikä vaan yleisesti. No anyway, mä haaveilen yhdestä vähän nuoremmasta miehestä, vähän yli 170cm pitkä, jotenkin mielettömän kunnollinen ja vastuuntuntoinen, hoitaa perheensä viimeisen päälle ja työ-jutut tietenkin myös. Erittäin kätevä käsistään, tekee hyväntekeväisyys-tempauksia, on eläinrakas yms. Ja näitten lisäksi vielä hävyttömän ilkikurinen huumorintaju. Täydellinen mun makuun. Syötävän söpö ja järkyttävän kuuma. Onnellinen olkoon hänen vaimonsa. Ja ei en aio tehdä asian suhteen mitään, eikä mulla siihen mitään saumoja olis edes.
Poikamaisen oloinen mies, joka työskentelee hyvin miesvaltaisella alalla, pukeutuu kivasti ja on fiksu. Haluaa alistua sängyssä, haluaa kokeilla kaikenlaista ja on hyväntuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vahvoilla käsivarsilla varustettu, ehkä noin 175-180 cm pituinen mies. Paljon muuta en hänestä tiedä.. :)vielä..
Haluaisin niin tietää hänestä lisää... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvoilla käsivarsilla varustettu, ehkä noin 175-180 cm pituinen mies. Paljon muuta en hänestä tiedä.. :)vielä..
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa jo ne yhteystiedot!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa jo ne yhteystiedot!!
Ei ne uskalla.
Sellainen itseäni (168cm) pitempi mies. Itsestään huolta pitävä, perus siisti, ottaa varmoin ottein kiihkeään syleilyynsä, osaa ottaa hellästi suudellen ja rajusti rakastaen😊👌 Harteikas ja herkkyyskin sytyttää. Perus hyvä itsetunto, ettei vertaile itseään muihin miehiin ja epäile että haluaisin niitä muita enemmän kuin häntä. Petipuuhissa avoin mieli varmasti olisi plussaa, ei kaikkeen tarvitse ryhtyä, mutta niin että kumpikin osapuoli uskaltaa tuoda ehdotuksia, toiveita esille ilman mielen pahoittamista. Kiva olisi jossain vaiheessa yhdessä käydä vaikka seksilelukaupassa tai alan messuilla ja kokeilla uusia juttuja yhdessä.
Ja aivan ihanaa olisi joskus olla lähekkäin ja kosketella, sylitellä ,halitella, suukotella ilman yhdyntääkin. Hellyyttä ja läheisyyttä kiireettömässä ympäristössä😊
Vierailija kirjoitti:
Sellainen itseäni (168cm) pitempi mies. Itsestään huolta pitävä, perus siisti, ottaa varmoin ottein kiihkeään syleilyynsä, osaa ottaa hellästi suudellen ja rajusti rakastaen😊👌 Harteikas ja herkkyyskin sytyttää. Perus hyvä itsetunto, ettei vertaile itseään muihin miehiin ja epäile että haluaisin niitä muita enemmän kuin häntä. Petipuuhissa avoin mieli varmasti olisi plussaa, ei kaikkeen tarvitse ryhtyä, mutta niin että kumpikin osapuoli uskaltaa tuoda ehdotuksia, toiveita esille ilman mielen pahoittamista. Kiva olisi jossain vaiheessa yhdessä käydä vaikka seksilelukaupassa tai alan messuilla ja kokeilla uusia juttuja yhdessä.
Ja aivan ihanaa olisi joskus olla lähekkäin ja kosketella, sylitellä ,halitella, suukotella ilman yhdyntääkin. Hellyyttä ja läheisyyttä kiireettömässä ympäristössä😊
Voi valtava!!! Toihan on niinku mää..
Ikä ehkä jotain välillä 45-50, tai voi olla enemmänkin ehkä
Pituus arviolta 180-185 cm?
Harteikas, hyvä ulkoneva rinta, "iskämaha", paksut käsivarret ja paksut jalat, kiinteä persaus
Tuuhea tumma kokoparta, rintakarvat, kunnon tuuheat tummat kulmakarvat, pilkettä silmäkulmissa ja ryppyjä myös, iso nenä, ei hiuksia
Raksakuteet jotka lähtisi kyllä hyvin äkkiä poies tai ainakin osittain jos olis oikein kiihkeä kiire
Sarkastinen huumorintaju, kiltti,aina tosi kohtelias, ei paljoa hymyile mutta kun hymyilee niin se tuntuu mulla vatsanpohjassa ja varpaankärjissä asti... Yleissivistynyt on muttei tuo sitä silleen ilmi, pystyy keskustelee mistä vaan ja perustelemaan mielipiteensä mutta ei oo mikkään öyhö...
Tuoksuu aina hyvältä koska myös sen hiki tuoksuu hyvältä
Ja voin vaan kuvitella millanen se olis sängyssä ja oon kuvitellutkin... Jumalois mun pillua ja vartaloa muutenkin, olis sopivan vahva ja dominoiva muttei koskaan satuttais... Vaatisi mua kanssa tuottaa nautintoa hälle... Suuseksiä joo anaaliseksiä ei, ei sitomisia yms. bdsm. juttuja, kiihkeää ja intohimoista ns. perusseksiä... Ja jos se vaikka vähän kiroilis mun korvaan naidessaan mua... Mmmmmm........
No se yks ihana tietenkin... :)). Parempi olla kertomatta enempää ;)
Vierailija kirjoitti:
No se yks ihana tietenkin... :)). Parempi olla kertomatta enempää ;)
👍
Mua vissiin 15 v vanhempi kollega. Röyhkeyteen asti hyvä itsetunto, pistää pomotkin koville. Fiksu kuin mikä. Ihan täysi nörtti. Aina sen näköinen että olisi joko darrassa tai pilvessä ja silti ihan sietämättömän seksikäs. Pukumiesten seassa t-paidassa ja verkkareissa tai hupparissa, lippis tai pipo päässä. Kaiken järjen mukaan mun ei pitäisi sen suuntaan edes sylkäistä mutta eipä näitä asioita järjellä ajatella. Seksikäs ääni, aina mun päivien kohokohta kun on yhteinen palaveri. Ja ARGH! Se huomioi mua niin, että nää tunteet on vissiin molemminpuolisia... Muistelen vieläkin sitä yhtä kahvitaukoa v. 2019 lopulla (huoh) kun istuin sohvalla ja hän istui viereen, semmonen kapea sohva niin oltiin ihan lähekkäin. Sähköä meni läpi kehon koko ajan, kiihotti. Työskentelee omassa huoneessaan tai oikeastaan kellarissa, toimistolla kun ollaan siis, aina pauhaa musa hiton kovalla ja kun menee käymään siellä niin tosi vahva hienhaju. Meinaa aina mennä jalat alta, siinä on jotain niin eläimellistä siinä miehessä, tekis mieli kiivetä syliin ja alkaa kosketella sen munaa housujen läpi. Sit katsoo mua, mutta se on tosi erikoista, koska ei mitenkään riisu mua katseellaan eikä oo flirtti, vaan tosi kunnioittava. Ihan erilainen kun kaikille muille. Katsoo silleen intensiivisesti muttei yhtään ahdistavasti. Ja aina kysyy mun mielipidettä ja kyselee että mistä tykkään ja laittelee aina reaktioita mun viesteihin ja vastailee niihin... Argh. On saanu takakireän assistenttityttösen ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi valtava!!! Toihan on niinku mää..
Jaa, no haluatkos kertoa itsestäs lisää?😁
Intohimoinen, aktiivinen ja keskinäiseen seksiin täysillä panostava estoton mies. Ei mikään oman pilin nyplääjä missään nimessä. Ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, kunhan pitää itsestään huolen ja on puhdas. Ei mielenterveys- eikä päihdeongelmia.