Paljonko juotte työpäivän aikana nyt etätöiden aikaan?
Nyt kun on helpompaa juoda työaikana (ei tarvitse ajaa, muut ei haista mitään) niin paljonko teillä menee annoksia työpäivän aikana? Itselläni on vakiintunut sellainen 2-3 annosta aikaisin aamulla, ja sitten toiset 2-3 pitkin työpäivää. Yleensä joka toinen annos olutta, joka toinen teräviä. Lounaalla monesti viiniä.
Kommentit (25)
Reilun vuoden aikana olen ottanut työpäivän aikana ehkä 10 kertaa vodkaa raakana. Syy: ahdistus ja/tai vatsakivut.
Valkoviinivissyllä lähtee aamu hyvin käyntiin. Paljon jäitä. Lounaaksi vahva vehnäbock kyytipoikineen. Bulkkikaljalaatikko rasahtaa kahden-kolmen aikaan auki.
Koka toinen viikko, kun lapset isällä, niin oon pikkupöhnässä koko ajan etätöissä,
Vettä tulee juotua runsaanlaisesti.
Ainakin pari litraa menee vettä päivässä.
Toivottavasti teidän alkoa juovien työt eivät ole kovin tärkeitä ja tarkkuutta vaativaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teidän alkoa juovien työt eivät ole kovin tärkeitä ja tarkkuutta vaativaa
Siltainsinööri ja lounaalla sihahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Sopiva määrä alkoholia nostaa suoritustasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkäät työt ole sellaisia etteivätkö pikku sihneessä sujuisi.
Yritän juoda pari litraa, siis vettä
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit!
Aamukuset juon suoraan pöntöllä ja sitten pari kossua perään.
Vierailija kirjoitti:
Olen YTHS etälääkäri.
Vettä
Mehua
Maitoa
Teetä
Sanoisin, että 2-3 litraa pävässä.
Minulla on sellainen metallinen tarjotin täynnä erilaisia viinaputeleita. Otan sen *hik* aina esille työpäivän alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Otitko todesta nuo viestit? Tämä ketjuhan on huumoria.
Join tänään perjantain kunniaksi yhden bissen (pint) iltapäivällä, koska ei ollut mitään tekemistä ja muutenkin vaan puuhasin jotain muita kotijuttuja. Läppäri auki vieressä, että näen, jos Teamissa vilkkuu uusia viestejä.
Etätyöpäivän survival kittini:
- 8 tölkkiä olutta
- 2 suklaapatukkaa
- 2 tyhjää 1.5 litran pulloa