Näkeekö miehet meikkaamattomat naiset uhkana?
Mieshän aina luulee että nainen tekee kaiken miestä varten, mitäs sitten jos nainen ei meikkaa eikä pukeudu hienosti?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
ei miehet nää meikkaamattomia naisia ovat kuin ilmaa.
Ehkä nettip*rnomiehet.
Mitä väliä sillä on miten mies naisen näkee? En minun ajatusmaailma naisena pyöri sen ympärillä miten miehet minut milloinkin näkevät. Minulla on muuta tekemistä. Ihmettelen näitä tällaisia aloituksia todella paljon.
Minä en myöhäisteininä meikannut, ja minua kehuttiin siitä. Siis pojat sanoivat.
Miehiin vetoaa meikattu, mutta meikkaamattoman näköinen naapurintyttö look. Vaatteetkin voi olla vaikka miten kalliita, mutta niistä ei pidä se näkyä. Yksi kaveri on tällainen, hän on kyllä jo perheellinen, mutta näyttää rennon huolettomalta ja siltä kuin ei käyttäisi lainkaan aikaa ulkonäkönsä miettimiseen, mutta kaikki on viimeisen päälle mietittyä ja todellakin käyttää paljon aikaa ulkonäöstä huolehtimiseen. Katsokaa vaikka jotain Lexingtonin katalogeja, sieltä löytyy tuon tyylisiä naisia.
Mies pitää keskimäärin meikkaamattomia naisia ihan kivoina huonetilan täytteinä, mutta huomaa ja silmäilee meikattuja tytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää keskimäärin meikkaamattomia naisia ihan kivoina huonetilan täytteinä, mutta huomaa ja silmäilee meikattuja tytyjä.
Eipä silmäilee enää kun ottaa meikit poiss
Minä en meikkaa, ja olen 50+ nainen. Miesseuraa olen saanut pyytämättäkin, jotenkin minuun vaan ihastutaan. Toki olen hyvässä kunnossa fyysisesti, naama on ok jne., mutta luulen, että ystävällinen ja muut huomioiva käytökseni on salainen aseeni. Miehiin olen tutustunut mm. harrastuksissa ja töiden kautta, mutta en ole juurikaan itse ollut kiinnostunut jatkamaan muutaman tapailukerran jälkeen. Paitsi nyt, olen tavannut miehen, joka taisi viedä jalat altani. Hän ei edes kuulemma huomannut, etten meikkaa, koska näytän hänen mielestään vaan niin hyvältä. Uskon häntä. Vähän pakko.
En näe heitä uhkana ja ulkonäkökin voi miellyttää mutta jos syy on aatteellinen niin todennäköisesti vaikea ihminen kyseessä.
Joo, aina saa olla varuillaa, ku näkee meikkaamattoman naisen kadulla…
Vierailija kirjoitti:
En näe heitä uhkana ja ulkonäkökin voi miellyttää mutta jos syy on aatteellinen niin todennäköisesti vaikea ihminen kyseessä.
Syy on se että pitää luonnollisistä kasvoistaan
Ehdottomasti, sen takia miehillä on aina meikkipussi ja jeesusteippiä mukana. Heti kun näkevät meikittömän naisen kadulla niin he hyökkäävät kimppuun, teippaavat kädet ja jalat ja sitten varovaisesti pistävät huulipunat ja maskarat naisen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en meikkaa, ja olen 50+ nainen. Miesseuraa olen saanut pyytämättäkin, jotenkin minuun vaan ihastutaan. Toki olen hyvässä kunnossa fyysisesti, naama on ok jne., mutta luulen, että ystävällinen ja muut huomioiva käytökseni on salainen aseeni. Miehiin olen tutustunut mm. harrastuksissa ja töiden kautta, mutta en ole juurikaan itse ollut kiinnostunut jatkamaan muutaman tapailukerran jälkeen. Paitsi nyt, olen tavannut miehen, joka taisi viedä jalat altani. Hän ei edes kuulemma huomannut, etten meikkaa, koska näytän hänen mielestään vaan niin hyvältä. Uskon häntä. Vähän pakko.
Onko sinun ripset ja kulmakarvatkin ihan luonnontilassa? Mitään kestovärejä ei ole laitettu? Entä iho? Pelkkää niveaa käytät vain?
Vierailija kirjoitti:
äitini on samanlainen, joku vetovoima, hah :D kerran tuli mies iskeen sitä kadulla. On yli 60v . Mua ei oo koskaan mies iskenyt kadulla:D
Intersektionaalisessa marxilaisessa feminismissä näin se varmasti nähdään. Postmodernissa maailmassa kun kaikki on politiikkaa, tukan kampaamisesta lähtien. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo meikattu tyty, joka luulee tietävänsä mitä miehet ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun ripset ja kulmakarvatkin ihan luonnontilassa? Mitään kestovärejä ei ole laitettu? Entä iho? Pelkkää niveaa käytät vain?
Itselläni on ja ei ole este miesten tuijotukselle.
Minä pidän luonnollisista naisista, ei meikkiä tai todella vähän T:M42
En, meikkaamaton nainen tai vähän meikattu on oma itsensä jota ihailee ja josta voisi kiinnostua kun taas vahvasti meikattu nainen tuntuu tyrkyltä ja joka haluaa jotenkin pilata oman luonnollisen kauneutensa jolloin nämä lähinnä saavat katseeni kääntymään muualle.
Eli en näe meikkaamatonta uhkana.
ei miehet nää meikkaamattomia naisia ovat kuin ilmaa.