Handjob vai blowjob?
Mä sanoisin handjob koska siinä on jotain niin salaista, voi tehdä sitä huomaamattomammin.
Kommentit (40)
Tasapeli. Käsi on ihanaa salassa jossain katseilta piilossa, suu esileikkinä seksissä pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Handjob ehdottomasti. Tyttökaveri tekee sitä mulle aina jos vähänki ollaan paikassa jossa ei oo kauheesti silminnäkijöitä. En tiiä mitään niin kiihottavaa härnäämistä. Tykkään enemmän panna kuin blowjobista.
Samaa mieltä. Niin kiihottavaa tuntea ja nähdä mun kättä pienempi käsi hyväilemässä. Monta kertaa on tullut lauettua sit, kun ei vaan pysty mitenkään pidättelemään. Jos pääsee seisaaltaan lennättämään maahan tai vaikka lavuaariin on parempi kuin että tulee housuille. Noinkin käy joskus.
Tosi kiihottavaa seurata tyttöystävän ilmettä ja sitä, miten hän seuraa hiljaa huokaisten mun syöksyä ja silittää toisella kädellä mun olkapäätä ja niskaa samalla, kun mä sykin ja huohotan siinä nautinnosta.
Kammovaikea valinta :)
Molempi parempi, mutta kyllä handjob välillä nukkumaan mennessä/tai siihen herätessa on aivan huima nautinto. Sattumoisin vaimo täällä kiihottuu tuosta itsekin ja kun huomaa että hän nauttii niin jotenkin se kiima vaan kasvaa lisää. Pieni, hellä käsi hyväilee seisovaa kalua hitaasti omaan tahtiin...suudelmia pehmeiltä huulilta ja ne paljaaat rinnat siinä - ai saatana mikä taivas.!!!!
Noh, sitten se samettinen, kiihotuksesta liukas pillu on siinä otettavissa ....on tämä miesten elämä vaikeaa kaikkien valintojen kanssa :) :) :) Onneksi on ihanat Naiset keksitty. AH!
Usein se alkaa kivesten ja kalun kevyellä hyväilyllä ja muuttuu siitä handjobiksi. Käsien avuksi tulee suu, ja kun kliimaksi alkaa lähestyä, se muuttuu kokonaan suihinotoksi ja suuhun laukeamiseen. Eli kädellä aloittaen ja suulla lopettaen on parasta.
Ei kumpaakaan. Naiset eivät yleensä osaa kumpaakaan kunnolla.
Handjob ehdottomasti. Kauniit ohuet naisen sormet ja punaiset kynnet kalun ympärillä. Kiihottavaa jo sekin!
Blowjob ehdottomasti, jos ei saa pillua. Nähdä ja tuntue kuinka kivikova suonikas kalu soutaa vaimon suussa. Vaimo hyväilee ja puristelee kevyesti kiveksiä aina sammalla. Ja se tunne kuinka imuttelee viimeiseen pisaraan ja kalun nytkähdykseen asti.
Punaiset huulet varren ympärillä myös ihanat. Ja naisystävän huulipunan jälki kalulla. Pitää aina muistaa pyyhkiä pois, ettei jää kiinni vaimolle!
Tyttöystävä on niin ujo ja olen kyllä itsekin, etten ole kehdannut ehdottaa hänelle blowjobin antamista. Kerran hän kokeili vähän koskettaa huulilla peniksen päätä sen jälkeen, kun olin saanut kovan orgasmin ja siemensyöksyn handjobista ja sperman tuleminen oli melkein loppunut. Se tuntui kyllä niin valtavan hyvältä ja ihanalta. Supistukset palasivat ja spermaa alkoi tulla kunnolla uudestaan. Se oli kuin uusi orgasmi.
Mieletön tunne! Kokemusten puuttuessa valitsen handjobin, josta todella paljon nautin. Ihanaa huomata, että se kiihottaa myös tyttistä, kun nautin hänen käsissään ja saan siemensyöksyjä.
Viime syksynä lavatansseista saatille päässeenä 40…50 v sormusrouva antoi autossaan handjobin, mikä päättyi viimeisellä 5 sekunnilla blowjobiin. M30
Syväkurkku kunnolla kuolaten ja lutkuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Handjob ehdottomasti. Tyttökaveri tekee sitä mulle aina jos vähänki ollaan paikassa jossa ei oo kauheesti silminnäkijöitä. En tiiä mitään niin kiihottavaa härnäämistä. Tykkään enemmän panna kuin blowjobista.
Samaa mieltä. Niin kiihottavaa tuntea ja nähdä mun kättä pienempi käsi hyväilemässä. Monta kertaa on tullut lauettua sit, kun ei vaan pysty mitenkään pidättelemään. Jos pääsee seisaaltaan lennättämään maahan tai vaikka lavuaariin on parempi kuin että tulee housuille. Noinkin käy joskus.
Tosi kiihottavaa seurata tyttöystävän ilmettä ja sitä, miten hän seuraa hiljaa huokaisten mun syöksyä ja silittää toisella kädellä mun olkapäätä ja niskaa samalla, kun mä sykin ja huohotan siinä nautinnosta.
Tyttönä on niin kivaa ja kiihottavaa tarkkailla miten pojalta tulee. Se näyttää niin miehekkäältä ja erilaiselta. Varsinkin ne ekat ruiskaisut, kun tulee paljon ja lentää kauas. Oon ehkä outo, mutta toi saa mut todella kiihottuneeksi, kun poikaystävä saa orkun ja häneltä tulee paljon spermaa. Tykkään hyväillä häntä siihen asti, vaikka yrittääkin vastustella, koska hän haluaisi joka kerta tulla yhdynnässä. Antaa sit periksi, koska kuulemma tuntuu nii hyvältä eikä pysty pidättämään.
Usein saan hänet tulemaan 2 kertaa melkein peräkkäin. Just tolleen vaan peniksen edestakaista kädellä hyväilyä jatkamalla, mutta hidastamalla orkun ajaksi ja sit uudestaan kiihdyttämällä liikettä tosi nopeaksi. Hän saa niin kovan orgasmin, että usein horjahtaa ja karjaisee. Tai jos istutaan koko vartalo nytkähtelee ihanasti ja silmät pyörähtelee, jos ne pysyy auki. Rakastan sitä näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä on niin ujo ja olen kyllä itsekin, etten ole kehdannut ehdottaa hänelle blowjobin antamista. Kerran hän kokeili vähän koskettaa huulilla peniksen päätä sen jälkeen, kun olin saanut kovan orgasmin ja siemensyöksyn handjobista ja sperman tuleminen oli melkein loppunut. Se tuntui kyllä niin valtavan hyvältä ja ihanalta. Supistukset palasivat ja spermaa alkoi tulla kunnolla uudestaan. Se oli kuin uusi orgasmi.
Mieletön tunne! Kokemusten puuttuessa valitsen handjobin, josta todella paljon nautin. Ihanaa huomata, että se kiihottaa myös tyttistä, kun nautin hänen käsissään ja saan siemensyöksyjä.
Mitä jos aloittaisitte 69:llä. Joko perinteisesti nainen päällä tai sitten kyljellään, joka on ehkä molemmille parempi. Näin mekin aloitettiin nuorean, kun vaimo ei halunnut pelkästään nuolla kaluani. Mutta hänenkin kiiman nousi aina kun nuolin pillua ja lopulta alkoi nuolemaan kaluani. Pelkäksi suuhun laukeamista, mutta kerran en ehtinyt ja voinut vastustaa kun tuntui niin hyvältä. Ekan kerran ja pienen suuttumuksen jälkeen ei enää pelännyt. Vuosien mittaan imuttanut halukkaasti viimeiseen pisaraan.
Tänään kauppareissulla annoin mielelläni blowjobin ja vieläpä kaupan parkkipaikalla. Miehellä oli sormet sitä ennen mun housujeni sisällä, pimppaa sormetti niin vimmatusti. Nyt hävettää, sopimaton käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempi parempi, mutta jos valita pitää niin blowjob rakkaan vaimoni suorittamana.
M30Molemmat käy. Varattujen rouvien taidonnäyte.
Sanoisin vanhempien naisten taitoja. parhaat suu ja kädet yhdistelmää. Siinä on niin jotain kun saa runkku oraalia. Varsinkin kun sen tekee erityisen hyvin. Aah apuvaa ei pitäs miettiä noin kiihoittavaa.
Levähdyspaikalla saatu bj ja hj yhdistelmä. Parhautta… ei tarvitse ohjastaa, riittää kun pitää ratista kiinni ja nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttönä on niin kivaa ja kiihottavaa tarkkailla miten pojalta tulee. Se näyttää niin miehekkäältä ja erilaiselta. Varsinkin ne ekat ruiskaisut, kun tulee paljon ja lentää kauas. Oon ehkä outo, mutta toi saa mut todella kiihottuneeksi, kun poikaystävä saa orkun ja häneltä tulee paljon spermaa. Tykkään hyväillä häntä siihen asti, vaikka yrittääkin vastustella, koska hän haluaisi joka kerta tulla yhdynnässä. Antaa sit periksi, koska kuulemma tuntuu nii hyvältä eikä pysty pidättämään.
Usein saan hänet tulemaan 2 kertaa melkein peräkkäin. Just tolleen vaan peniksen edestakaista kädellä hyväilyä jatkamalla, mutta hidastamalla orkun ajaksi ja sit uudestaan kiihdyttämällä liikettä tosi nopeaksi. Hän saa niin kovan orgasmin, että usein horjahtaa ja karjaisee. Tai jos istutaan koko vartalo nytkähtelee ihanasti ja silmät pyörähtelee, jos ne pysyy auki. Rakastan sitä näkyä.
Sama meillä. Tykyttää alapäässä, kun näen poikaystäväni ilmeen, kuulen miten hän huohottaa ja voihkii matalalla äänellä. Hänellä on semmoinen ihana bassosoundi ja tietysti miten sperma purkautuu. Sitä on vaikea kuvailla. Tuntee olevansa jotenkin niin seksikäs ja naisellinen, koska aluksi oli vaikea uskoa, että hän nauttii noin paljon mun käden kosketuksesta. Et ole mitenkään outo mun mielestäni. Kokeilimme yhtenä päivänä jatkaa käsiseksiä ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen. Kolmeen kertaan ehdittiin. Makasimme sängyllä mä rinnat paljaana. Hän kiihottuu niistä niin paljon ja touhutippaa tuli. Suudeltiin ja hyväiltiin samalla kun jatkoin vetelyä. Toinen ja kolmas orkku olivat tosi rajuja. Sperman määrä väheni varsinkin kolmannella tulemisella, mutta poikaystäväni sanoi, että häneltä lähti taju hetkeksi. Se oli niin valtavan voimakas kokemus. Täytyy sanoa, että tosi kiihottavalta se kärvisteleminen ja voihkiminen työntöliikkeiden kera näytti ja kuulosti. Peniksen kova nykiminen vaikka siemennestettä ei enää tullut kuin pari tippaa sai mut jostakin syystä todella kuumaksi.
Suuseksiäkin olemme kokeilleet, mutta tosi paljon enemmän handjobeja ja yhdyntöjä.
Ihan pimpsuli on parasta oman rakkaan...
Käden ja suun yhteistyössä on paras, mikä taitaa olla enemmän blowjob kuin handjob. Vastaan blowjob. Lukitsen vastauksen.