Mitä mieltä Rob Lowesta? Onko hän liian kaunis ollakseen komea?
Kommentit (50)
Aivan varmasti hän on komea. Minun makuun hänellä on liian iso leuka ja liian pieni nenä.
Muistatteko Rob Lowen seksiscandaalin (1988), joka melkein tuhosi kokonaan Robin uran.
"Rob Lowe Opens Up About His Infamous Sex Tape With 16-Year-Old Girl: 'I Was Ahead Of The Curve'
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Rob Lowen seksiscandaalin (1988), joka melkein tuhosi kokonaan Robin uran.
"Rob Lowe Opens Up About His Infamous Sex Tape With 16-Year-Old Girl: 'I Was Ahead Of The Curve'
En tiennytkään. Linkki juttuun?
Minä en tykkää noin jykeväleukaisista miehistä ja muuten liian silotellun näköinen, muistuttaa vahanukkea.
Ei miellytä, mutta ei se siitä johdu, että olisi liian kaunis.
Kukahan hän mahtaa olla? En pidä avauskysymystä niin tärkeänä, että ihan guuglaisin äijän naaman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään. Linkki juttuun?
laatikkopää. ei ole koskaan viehättänyt. pidän rouheammista piirteistä.
Aika muovisen oloinen, tulee Matt Bomer mieleen. Vaikka Matt Bomer on tuossa kategoriassa aika voittamattoman kaunis.
Vähän tulee myös Antory Starr-vibat, mutta Starr on miehekkäämpi (vaikka pienikokoisempi). Ehkä se johtuu Bansheesta. Ja Homelanderista.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan hän mahtaa olla? En pidä avauskysymystä niin tärkeänä, että ihan guuglaisin äijän naaman!
Eräs 80-luvulla kuuluisuuteen noussut äärimmäisen kaunis miesnäyttelijä. Tekee edelleen töitä. Kannattaisi guuglata.
Otin selville pituuden, sekin on 180. Liiankin täydellinen tyyppi.
Ei ruma, mutta sellainen nätinkomea, joka ei viehätä mua ulkonäöllisesti. Hauska on ollut seurata Robin uraa. Mä pidän hänestä näyttelijänä, monipuolinen.
Oman aikansa Ian Somerhalder, jota tyttäreni kuolaa nykyään. Ymmärtää myös Rob Lowen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Niitä riitti. Kunnioitan miestä koska lopetti sekoilun ja on pitkässä liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aika lyhyt. Tarkoittaa sitten sitä, että he's got nothing on Antory Starr. Ja Starrilla on lisäksi plussana viehättävä aksentti.
Vierailija kirjoitti:
Aika muovisen oloinen, tulee Matt Bomer mieleen. Vaikka Matt Bomer on tuossa kategoriassa aika voittamattoman kaunis.
Vähän tulee myös Antory Starr-vibat, mutta Starr on miehekkäämpi (vaikka pienikokoisempi). Ehkä se johtuu Bansheesta. Ja Homelanderista.
Matt Bomer on mun mielestä taas sellainen 20-30 luvun kaunis mies. Kuten Henry Cavillkin.
Antony Starr on vaan ruma, mä en näe häntä ollenkaan komeena. Hänessä on paljon vastenmielistä. Hyvä kuitenkin näyttelijä Bansheessa ja etenkin Homelanderina.. kun esitti komeeta ja upeeta ja onkin oikeesti kuvottava. ;)
https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/8…
Onko tämä naisten mielestä komea? Ihmeellinen väkäleuka ja niinkuin huulipunaa olisi laittanut. Näyttää Gaddafilta, joka on käynyt leuansuurennusleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aika lyhyt. Tarkoittaa sitten sitä, että he's got nothing on Antory Starr. Ja Starrilla on lisäksi plussana viehättävä aksentti.
Kiivi
Tylsä ja yhdentekevä. Ei hyvä näyttelemään, ei puoleensavetävä näytti miltä näytti, yhtään muistettavaa leffaa ei ole koskaan tehnyt.
On 1980-luvun vastine jollekin Ryan Reynoldsille tai Zack Efronille. Ulkonäkö kunnossa mutta kaikki muu tylsää, tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on nykypäivän mittapuilla aika lyhyt, mutta ikäisekseen kuitenkin miehen mittainen.
Parantunut vanhetessaan.