Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehellänne kaveria, josta ette pidä?

Vierailija
14.08.2006 |

Mieheni paras kaveri on mielestäni vähän outo - ja minulle tulee aina tosi ikävä olo, jos tiedän heidän näkevän toisensa.

Tähän on monta syytä, mm. se että tämä kaveri puhuu lähes fanaattisesti ainoastaan seksistä, mielellään rehvastellen ja naisia alentavaan sävyyn. Hän kertoo tarinoita siitä, kuinka monta metriä häneltä lentää mälli ja mitä sekä miten hän on suorittanut erilaisia vertikaalijumppasarjoja naisten kera. Hän on myös usein ehdottanut miehelleni, että hän haluaisi katsella, miten mieheni naisi jotain ravintolasta pokattua vosua.

Minusta miehen kaveri ei erityisesti välitä. Hänellä on ollut tapana yleensä iskeä aina miespuolisten kavereidensa kumppaneita, mutta itse en ole hänestä koskaan viehättynyt. Hän on usein sanonut miehelleni, ettei hänen olisi pakko minun kanssani olla, koska meressähän on muitakin kaloja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laista junttikaveria. Ystävät kertoo paljon. Saa kuvan tekstistäsi, että miehesikin on täys dorka.

Vierailija
2/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on myös muutama sellainen kaveri josta en tykkää. Ovat kovia bilettämään, haluavat kymmenen naista samaan aikaan yms... Varmaankin aika samanlaisia kuin tämä sinun miehesi ystävä.

Onneksi mieheni on erilainen eikä arvosta ystäviensä näitä bailu puolia... Onneksi mies näkee näitä kavereitaan todella harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi. Oletko koskaan kokeillut heittää tolle tyypille jotain takasin, vaikka vaan miehellesi puhuukin noita juttuja eikä sulle. Palaisin halusta päästä piikittelemään. Ärsyttäviä kavereita omalla miehellä on pari, mutta ovat oppineet pitämään urvelluksensa omana tietonaan sillon kun ollaan samassa seurassa.

Vierailija
4/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvä esimerkki siitä, samoin mieheni. Minulla oli aikoinaan sellainen kaveri, joka halusi " seurustella" samaan aikaan monen miehen kanssa ja pettää näitä yms. Itse taas en ole koskaan tykännyt sellaisesta enkä ole niin ikinä tehnytkään. Minulla ja ystävälläni vaan oli muita yhteisiä asioita ja olimme läheisiä.

Vierailija
5/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan sen seksifantasia olis harrastaa seksiä mun miehen sekä sitten ilmeisesti pakon edessä myös jonkun naisen kanssa.

Ovat entisiä duunikavereita. Olen sanonut miehelle, että en välitä ko henkilön seurasta ja sanonut syynkin.

Muut mieheni kaverit ovat " tavallisempia" - siis eivät niin seksiin addiktoituneita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä