Miehellä whatsapp-ryhmä sukulaistensa kanssa johon ei halua liittää minua?
Mieheni tsättää jatkuvasti ryhmässä jossa ovat hänen sisaruksensa ja vanhempansa mutta myös kaksi hänen tädeistään. Väilillä hän näyttelee ryhmästä hauskoja kuvia mutta ei suostu lisäämään minua ryhmään koska se on vain hänen sukulaisilleen. Me olemme nyt asuneet yhdessä jo vuoden mutta en vieläkään ilmeisesti kuulu sukuun. Kun kysyin miehen siskolta asiasta niin hän sanoi ettei siellä ole kenenkään kumppaneita ollut ja sanoi etteihän muutenkaan voisi ketäänsinne lisätä kun ei ylläpidä ryhmää. Nyt vielä jälkeenpäin sain kuulla että tuo sisko oli haukkunut minua sekopääksi vain koska kyselin ryhmästä pari kertaa ja mies on hermoissaan. Kenelle se lapsi-perhe on tärkeämpi kuin aikuis-perhe? Minusta tuo whatsapp-ryhmäkin kuulostaa sairaalta kun on niin salainen.
Kommentit (59)
Ahdistavaa tuommoinen, ettei toisella saisi olla mitään omaa. Uskon, että avopuolisoa ottaa aika lailla päähän, että olet jo toistuvasti sotkenut hänen siskonsakin mitättömään asiaan, mihin hän on jo sanonut ei. Usko nyt kumppaniasi ja anna hänelle vähän yksityisyyttä.
Perusta sinä ryhmä, jossa on miehen sukulaiset ja heidän puoliskot. Meillä on perheryhmä, jossa on mun sisarukset ja meidän kaikkien puoliskot - aktiivisimpia on minä, veljet ja käly. Sisko, toinen käly ja lanko sekä oma mieheni kommentoi harvakseltaan. Olen itsekin miehen perheryhmässä, mutta hänellä on lisäksi omia, joihin kuuluu vain sisarukset tai osa heistä asiasta riippuen. Itse en juuri kommentoi tuossa miehen perheryhmässä ja itse asiassa se on äänettömälläkin. Heillä on tapana jakaa kaikenlaisia videoita ja mietelauseita, jotka itse yleensä vaan skrollaan nopeasti, kun ei niin kiinnosta.
OT mutta miten te jaksatte noita WA-ryhmiä? Miehellä kaveriporukkansa ja sukulaistensa kanssa omat ryhmät ja jatkuvasti puhelin piippaa ja joku länkyttää jotain turhaa tai lähettelee tyhjänpäiväisiä kuvia. En tiedä, ymmärtäisin tuon touhun ja ryhmät joltain 15 vuotiailta mutta napakymppiset....
Oon varmaan tosi epäsosiaalinen mutta itse pyrin välttelemään tollasta jatkuvaa painetta olla viestinvaihdossa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
OT mutta miten te jaksatte noita WA-ryhmiä? Miehellä kaveriporukkansa ja sukulaistensa kanssa omat ryhmät ja jatkuvasti puhelin piippaa ja joku länkyttää jotain turhaa tai lähettelee tyhjänpäiväisiä kuvia. En tiedä, ymmärtäisin tuon touhun ja ryhmät joltain 15 vuotiailta mutta napakymppiset....
Oon varmaan tosi epäsosiaalinen mutta itse pyrin välttelemään tollasta jatkuvaa painetta olla viestinvaihdossa jonkun kanssa.
Sama. En todellakaan kuulu mihinkään WA-ryhmään. Asialliset keskinäiset asiat vaihdetaan tekstiviesteillä tai WA:lla, tilapäisesti myös ryhmäviesteillä (kuten nyt vaalien alla meidän ehdokkaiden kesken), mutta en todellakaan jaksaisi päivittäisiä tai edes viikottaisia WA-viestittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
No siis äänethän noista saa halutessaan pois ja viestit voi lukaista silloin kun itsellä on aikaa. Minusta on kätevä ja ilmainen tapa vaihtaa viestejä joko ryhmissä tai kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Napakymppiset=nelikymppiset :D
Mutta tuohan oli oikein hyvä sana itsessäänkin, käyttöön! :D
Eikö sinulla ole omaa WhatsApp-ryhmää omien sukulaistesi kanssa?
Jos ei vielä ole, niin aloita! Siellä voitte sitten yhdessä jutella hauskoja. Ja voit myös kieltää puolisoltasi pääsyn ryhmään.
Voi luoja... minunkin miehen sukulaisilla on ryhmä mihin kuuluu jopa ainakin yhden puoliso. En kuitenkaan ole alkanut vinkua pääsyä ryhmään, kuin joku 8v. Oikeastaan ei minua edes kiinnostaisi päästä. Meidänkin lapsuuden perheellä on ryhmä, mutta ei puolisonia varmasti edes kiinnostaisi kuulua siihen. Jos näissä ryhmissä keskustellaan jotain tärkeääkin, niin kyllä siitä kerrotaan toiselle. Onhan tuo naurettavaa, että olet alkanut muilta vinkua pääsyä sinne ja olette vain vuoden seurustellutkin vasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En todellakaan kuulu mihinkään WA-ryhmään. Asialliset keskinäiset asiat vaihdetaan tekstiviesteillä tai WA:lla, tilapäisesti myös ryhmäviesteillä (kuten nyt vaalien alla meidän ehdokkaiden kesken), mutta en todellakaan jaksaisi päivittäisiä tai edes viikottaisia WA-viestittelyjä.
Siinäpä meillä erinomainen vaaliehdokas, joka ei jaksa sietää viestejä ihmisiltä! 😂
Oletkohan nyt ihan perusteellisesti ajatellut, mitä tapahtuu, jos voitat vaalit ja etenet asemaan, johon pyrit? Vaaleissa valittu henkilö edustaa valitsijoitaan ja hänen velvollisuutensa on olla jatkuvasti yhteydessä heihin ja kuulla heidän ajatuksiaan ja näkemyksiään eri asioista. On myös siedettävä sitä, miten he haastavat sinua.
Ollaan oltu 30v naimisissa ja miehellä on montakin wa-ryhmää, johon en kuulu. Ja itsellä samoin. Jos ryhmään ei kuulu puolisoita siihen ei kuulu puolisoita. Perustakaa ryhmä, jossa on myös puolisot. Ongelma ratkaistu
Suunnitelevat koko suvun voimin miten sinusta pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis siihen ryhmään päästä?
No me asumme yhdessä ja miehen suku on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.
956
Ei voi ihminen olla noin tyhmä,jos ryhmässä ei ole muidenkaan seurustelu kumppaneita tai puolisoita,niin on se kummallista jos jakeluun ei mene että heidän ryhmänsä on vain perheenjäsenille.Ihmeellistä vinkumista ja kyttäämistä,pistää miettimään tutkiiko kyseinen henkilö puolisonsa puhelimenkin salaa,mikä onlisi jo sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuulu mihinkään whatsapp-ryhmään, jossa mieheni on, en haluakaan eikä ole tarvetta. Ihan vihoviimeinen ryhmä olisi joku missä on hänen sukulaisiaan pelkästään. Näyttäköön/kertokoon hän minulle jos siellä joskus on jotain mikä hänen mielestään voisi minua kiinnostaa. Tähän asti ei ole kyllä kiinnostanut juuri mikään.
😆 Teilläpä on läheiset välit, sinulla ja miehelläsi.
Me ollaan naimisissa ja oltu yhdessä 26v mutta silti mies ei ole sukuryhmässäni eikä siellä ole muidenkaan puolisoja. En itsekään haluaisi olla hänen sukuryhmässään.
Tukahdutat suhteenne kun et anna mitään yksityisyyttä. Äläkä kuvittele olevasi niin tärkeä ja kiinnostava, että sinulta estetään ryhmään pääsy siksi että siellä jauhettaisiin jotain sun asioita. On olemassa muitakin tärkeitä ihmissuhteita kuin parisuhde! Pitäisikö esim anoppisi saada lukea kaikki sinun ja miehesi välinen viestittely, onhan hän sentään miehesi äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuulu mihinkään whatsapp-ryhmään, jossa mieheni on, en haluakaan eikä ole tarvetta. Ihan vihoviimeinen ryhmä olisi joku missä on hänen sukulaisiaan pelkästään. Näyttäköön/kertokoon hän minulle jos siellä joskus on jotain mikä hänen mielestään voisi minua kiinnostaa. Tähän asti ei ole kyllä kiinnostanut juuri mikään.
😆 Teilläpä on läheiset välit, sinulla ja miehelläsi.
No tuo nyt ei kerro mitään heidän väleistä, jos toista ei kiinnosta puolison tätin jaarittelut😂 kaikki ei ole niin pirun uteliaita. Siellä joku oman elämänsä Ulla Taalasmaa.
Katsoin eilen miehen puhelimesta ryhmää ja ei siellä ollut kuin heidän kuulumisiaan ja muuta small talkia. Ei siis mitään salaista joten se ei voi olla syy miksi minua ei haluta ryhmään. Näkeekö mistään asetuksista kuka ylläpitää ryhmää ja voi lisätä ihmisiä? Haluaisin tietää jos jollain on minua vastaan jotain niin kuka se on?
AP
Emminäkää eukkoo laittas omaan sukulaisryhmään! M36