Miehellä whatsapp-ryhmä sukulaistensa kanssa johon ei halua liittää minua?
Mieheni tsättää jatkuvasti ryhmässä jossa ovat hänen sisaruksensa ja vanhempansa mutta myös kaksi hänen tädeistään. Väilillä hän näyttelee ryhmästä hauskoja kuvia mutta ei suostu lisäämään minua ryhmään koska se on vain hänen sukulaisilleen. Me olemme nyt asuneet yhdessä jo vuoden mutta en vieläkään ilmeisesti kuulu sukuun. Kun kysyin miehen siskolta asiasta niin hän sanoi ettei siellä ole kenenkään kumppaneita ollut ja sanoi etteihän muutenkaan voisi ketäänsinne lisätä kun ei ylläpidä ryhmää. Nyt vielä jälkeenpäin sain kuulla että tuo sisko oli haukkunut minua sekopääksi vain koska kyselin ryhmästä pari kertaa ja mies on hermoissaan. Kenelle se lapsi-perhe on tärkeämpi kuin aikuis-perhe? Minusta tuo whatsapp-ryhmäkin kuulostaa sairaalta kun on niin salainen.
Kommentit (59)
Muiden kumppanit ei ole, mutta sinun pitäisi vuoden seurustelun jälkeen olla ryhmässä?
Ap taitaa olla hyvin nuori, kun tuollainen asia käy edes mielessä.
AP ei oo sit ollenkaa itsekeskeinen… :D Se ryhmä ei siulle kuulu pätkääkään. Deal with it.
Tuolla asenteella -no - ihan turhaan se mies olisi sinut lisännyt jos noin dominoiva olet. Vähemmästäkin ahdistuu ja lempaa sut jossain vaiheessa. Ihme kontrollifriikki olet.
Se on monen painajaislistalla että anoppi ja miehen suku olisivat sovelluksessa, ja anoppi jo aamuisin alkaisi vimmalla viestitellä ristikuulustelevia kysymyksiä, lähettelisi kuvia ja käskyjä, puhelimesta kuuluisi vaan piip piip piip. Ja miniä parka ei uskaltaisi poistaa sovellusta, ettei suku loukkaannu.
Ei kai suvun haippiryhmään hoitoja päästetä :D
"Kenelle se lapsiperhe on tärkeämpi kuin aikuisperhe"
Kaikille jotka eivät kärsi mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miksi kirjoitat "lapsi-perhe" ja "aikuis-perhe"? Mikä on mielestäsi syy käyttää väliviivaa?
Oikeammat muodot ovat lapsuuden perhe ja oma (tai aikuisuuden) perhe.
TÄLLÄKIN hetkellä puhuvat paskaa siellä sinusta! Toithan sinäkin teeman tänne palstahulluille pureskeltavaksi!
Vuoden asuneet yhdessä. Kauanko tunteneet? Eikä sillä ole väliäkään, koska se on miehen lähisuvun ryhmä, johon eivät kumppanit kuulu.
Vierailija kirjoitti:
"Kenelle se lapsiperhe on tärkeämpi kuin aikuisperhe"
Kaikille jotka eivät kärsi mt-ongelmista.
Sitä paitsi lapsiperhe tarkoittaa perhettä, jossa on lapsia. Aikuisperheen merkitys ei yksiselitteisesti avaudu. Onko se entinen lapsiperhe, jossa lapset ovat aikuistuneet?
Itse en kuulu mihinkään whatsapp-ryhmään, jossa mieheni on, en haluakaan eikä ole tarvetta. Ihan vihoviimeinen ryhmä olisi joku missä on hänen sukulaisiaan pelkästään. Näyttäköön/kertokoon hän minulle jos siellä joskus on jotain mikä hänen mielestään voisi minua kiinnostaa. Tähän asti ei ole kyllä kiinnostanut juuri mikään.
Olisinpa itsekin välttynyt kumppanin sukulaisten whatsapp ryhmältä :D Voihan sieltä tottakai poistua, mutta seuraavaksi aiheena lienisi ihmettely miksi ihmeessä joku lähti pois kun keskustelu on niin leppoisaa ja helppo tavoittaa kaikki kerrasta.
Miksi sinun täytyy juuri tuohon ryhmään päästä? Mitä se sinulle merkitsee? Vuosi yhdessä asumista on myös todella lyhyt aika, ja muiden silmissä et varmasti vielä ole perhettä vaan X:n tyttöystävä.
Olen ollut mieheni kanssa kimpassa ja parikymmentä vuotta, ja olemme tiiviisti perhettä. Silti meillä molemmilla on whatsapp-ryhmiä, joissa toinen ei ole mukana. Myös omien perheenjäsenten kanssa. Ei niissä mitään salaisuuksia ole eikä niissä mitään puolisojen ohi juonitella. Mutta jokainen kaipaa vähän yksityisyyttä ja jotain omia juttuja, siinä ei ole mitään pahaa.
Pakko todeta, että minulla ei ole aavistustakaan, mihin mahdollisiin ryhmiin puolisoni WA:ssa kuuluu. Eikä hän ole koskaan kysynyt, kuulunko minä joihinkin ryhmiin, mihin ja miksi. Tai ylipäänsä, mitä kännykälläni teen.
Ap varmaan änkeäisi teini-ikäisten lastensa kaveripiirin whatsapp -ryhmään🤣 Pitäähän sitä olla mukana kaikkien perheenjäsenten elämässä monipuolisesti.
Miehellä on omakin elämä eikä kaikki asiat kuulu sulle. Kuulostat tungettelevalta ihmiseltä.
Kuten moni on jo täällä sanonut, ei tulisi mieleenkään tollaseen ryhmään vaatia pääsyä ja en ottaisi miestä omiin ryhmiini kavereiden tai sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan änkeäisi teini-ikäisten lastensa kaveripiirin whatsapp -ryhmään🤣 Pitäähän sitä olla mukana kaikkien perheenjäsenten elämässä monipuolisesti.
Jep, ihme änkeytyjä on ap.
Milsi välttämättä haluat miehen lapsuuden perheen wa-ryhmään? Eikö miehellä saa olla mitään omaa?