Miksi Janne Tulkin avovaimo luuli saavansa jäädä?
Kommentit (15)
Reilu ero kuitenkin, kun maksoi naiselle oman kolmion.
Siis häh? Odotinkin noin tapahtuvan. Tunne Jalkki on pelkkä...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo nainen sen ihan itse ostanut, Tulkkihan lienee yksi Suomen tunnetuimpia persaukisia, ainakin lehtijuttujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo nainen sen ihan itse ostanut, Tulkkihan lienee yksi Suomen tunnetuimpia persaukisia, ainakin lehtijuttujen perusteella.
Ei ole enää. On saanut kaikki velat maksettua.
Naiset voivat tulkita ihan itse, siihen ei tarvitse miestulkkia.
Tulkilla on (ainakin) neljä lasta neljän naisen kanssa. Yhden lapsen äidin kanssa hän ei ole tainnut koskaan kai asua, mutta kolmen muun kanssa ero on tullut aina, kun lapsi on ollut vielä ihan pieni. Ihmeellistä touhua. Ainakaan omassa tuttavapiirissäni ei ole kenelläkään tuollaista yhteenmuuttamisen, lasten tekemisen ja eroamisen tahtia.
Minkähän ikäinen tämä uusin hierottava mahtaa olla? Ehkä Janne voisi keskittyä jo sen verran itseään vanhempiin naisiin, jotka eivät enää kykene lisääntymään.
Ja turha selittää millään korona-ajalla tätä viimeisintä eroa. On tämä korona vaikuttanut moneen muuhunkin perheeseen ja rahatilanteeseen, mutta ei silti olla heti pettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä joku on saanut päähänsä, että Tulkki olisi maksanut tämän Annan asunnon? Eihän yhtään missään ole lukenut niin. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa, kun omasta päästänne keksitte juttuja? Äly ei riitä vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Janne on Janne.....
Mitä meinaat?
Ei me tiedetä. Kysy asianosaisilta.
Niin, mies taitaa olla sarjaeroaja...