En tajua valitusta Tinderistä/ 40+ naisen kokemukset
Täällä on vaikka kuinka paljon keskusteluja joissa sanotaan että miehet ghostaa, ei vastaa viesteihin, ei halua tavata jne. Itse pyörin tinderissä useamman vuoden +- 40 vuotiaana ja ihan valehtelematta voin sanoa että sain ihan koko ajan valtavasti matcheja ja lähes kaikki keskustelivat pitkään ja kivasti, ehdottivat tapaamista ja halutessani sain treffit milloin vain. Yleensä sovin aina lapsivapaalle viikonlopulle ainakin yhdet treffit, ja joka kerta kun rupesin tinderiä selaamaan löytyi vaikka kuinka paljon mukavia keskustelukumppaneita. Kävin todella monilla treffeillä ja poikkeuksetta jokainen olisi halunnut tavata uudelleen, monet jopa kertoivat ihastuneensa. Muutaman kanssa tapailin muutaman kuukauden, suurin osa jäi yhteen tapaamiskertaan. Olivat ihan tavismiehiä, tosi mukavia ja symppiksiä. En vain itse kiinnostunut kenestäkään niistä. Muutaman kanssa ongelmana oli, että mies olisi halunnut lapsia (lapsettomat miehet) - itse en halunnut koska minulla on jo lapset enkä halua enempää.
Minulla oli profiilitekstissä selkeästi tieto lapsistani.
Mietin vain että miten voi olla että minulla ei ollut mitään sellaisia ongelmia joita naiset täällä kuvailevat. Onnistuinko matchaamaan sitten niitä "tavismiehiä" jotka eivät yleensä saa osumia? En tiedä. Minulla ei ollut kriteereinä akateemisuutta (itse olen kyllä akateeminen, mutta minua ei kiinnosta onko mies), en ole kiinnostunut siitä miten pitkä mies on, yleensä pidin toivottavana että miehellä olisi lapsi/lapsia ja rehellinen, luotettava, hauska, viehättävä.
Olen itse ihan perusnätti, hyvin hoikka, urheilullinen, kuulemma näytän paljon ikäistäni nuoremmalta, ja nuorempana olin kyllä viehättävä (en tiedä olenko enää) mutta nuorempana miehet olivat poikkeuksetta minusta kiinnostuneita. Uskon kyllä tuon jo karisseen vuosien myötä. Olen ystävällinen ja mukava ja ymmärtäväinen luonteeltani. Olen myös hyvässä työssä ja suht varakas, tätä tosin en tuonut koskaan ilmi eikä kukaan juuri kysellytkään. Ammattia kysyivät mutta en usko että sillä oli suurta merkitystä. Varallisuudesta eivät kyllä kyselleet.
Mulla taisi olla ikähaarukka noin 3 v nuoremmista aina 10 v vanhempiin, jossain vaiheessa kavensin sitä vuotta nuoremmasta 5 v vanhempaan. Helsinki.
Kommentit (8)
Olen miettinyt samaa. Millaisia miehiä nämä naiset matchaavat?
Siis kuinka paljon ramppasit treffeillä etkä siltikään ilmeisesti löytänyt ketään pysyvää? En minä ainakaan jaksa jatkuvasti tutustua uuteen ja uuteen ja uuteen ihmiseen.
No iepä sinuakaan sen kummemmin onnistanut jos olet käynyt monilla treffeillä, muttei silti ole synkannut kenenkään kanssa.
Jokainen sinkku lukee nyt tuon aloitusviestin tarkkaan. Siinä kuvataan base reality. Kaikki muu on harhaa.
Mä luulen että key tässä on se että ap on hoikka? Vai se, että hän on mukava?
Jokainen olisi halunnut tavata uudestaan, monet jopa sanoi ihastuneensa? Ensitreffien jälkeen? Joko sä oot sekopää tai treffasit sellasia, ei normaalit ihmiset tunnusta ihastumistaan yhden tapaamisen jälkeen. Pelottavaa.
No mitä. Normipäivä.