Onko muilla ylipainoisilla tulehdusarvo crp koholla ilman akuuttia tulehdusta?
Mulla kaikenlaisia outoja oireita, mutta ei mitään infektiota tietääkseni. Crp on ollut viimeisen vuoden aikana mitattaessa 10-16 välillä, kun se pitäisi olla reilusti alle 10. Ylipainosta tämä kai johtuu sitten, sitä on 25kg. On myös endometrioosi kiusana.
Kommentit (9)
Ehkä on väärin sanoa, että se johtuisi ylipainosta, pikemminkin se johtuneen niistä tekijöistä joiden seurauksena myöskin ylipaino on päässyt kehittymään.
Kyllä, hiljainen tulehdustila tai miksi sitä nyt kutsuttiinkaan. Oli ja poistui laihduttamalla 20kg, tosin vieläkin olen ylipainoinen, mutten enää (lihava) obeesi. Kannattaa huomata myös että ylipainoisilla d-vitamiinin tarve on suurempaa, itsellä sekin oli todella alkainen, satunnaisista lisistä huolimatta.
Ja jos on maksa-arvot koholla, niin se on HÄLYYTTÄVÄÄ, rasva-maksa aiheuttaa sen :(
Mulla on ollut jo vuosia, ylipainoa on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hiljainen tulehdustila tai miksi sitä nyt kutsuttiinkaan. Oli ja poistui laihduttamalla 20kg, tosin vieläkin olen ylipainoinen, mutten enää (lihava) obeesi. Kannattaa huomata myös että ylipainoisilla d-vitamiinin tarve on suurempaa, itsellä sekin oli todella alkainen, satunnaisista lisistä huolimatta.
Ja jos on maksa-arvot koholla, niin se on HÄLYYTTÄVÄÄ, rasva-maksa aiheuttaa sen :(
Mulla on maksa-arvot hyvät, mutta just D-vitamiinitaso alle alarajan. T. Ap
Mulla on se aina vähän koholla. Olen n. 40kg ylipainoinen, ellen enemmänkin.
Psoriasis ja nivelrikkokin kyl varmaan siihen vaikuttaa.
Ei ole. Kaikki veriarvot näyttää tosi hyvältä, ei uskoisi että 20 kg liikaa.
Mulla on maksa-arvot kokoajan koholla vaikken alkoa käytä. Tavallista ylipainoisilla, sanoi lääkäri.