Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhosin näköjään koko loppuelämäni.

Vierailija
14.04.2021 |

https://www.verkkouutiset.fi/tyottomyyden-sitkea-leima-iskee-jo-kolmen-…

Olen kolmekymppinen nainen. Viimeisen määräaikaisuuden jälkeen sain tarpeekseen, vakava uupumus painoi päälle. Raha on ollut säästössä, asun hyvällä alueella, perusasiat erittäin hyvin.

Tämä aika on mennyt lepämiseen, toipumiseen ja opiskeluun.

Näköjään ei tule enää koskaan pääse työelämään takaisin. Olen hyvässä kunnossa, aktiivinen, ahkera ja ajantasalla.

Oliko se tässä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen enkä tiedä työllistynkö, kun valmistun. En jaksa stressata asiasta

Vierailija
2/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, mikä juttu. Tarkoitusperä selviää, kun lukee, ketä siinä on haastateltu. On se ihme, että rivityöntekijän ammattitaito häviää kolmessa kuukaudessa, mutta johtajan kokonaisen vuoden vuorotteluvapaa tuo vaan lisää virtaa ja osaamista. Minulla on ollut pätkittäinen työura, mutta aina lopulta on löytynyt joku pätkä, osa-aikainenkin, josta olen saanut kontakteja eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatrolli se siellä taas iltasatuilee ja lietsoo kateutaan työttömiä kohtaan.

Vierailija
4/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pääset töihin. Olet varmaan ilmoittautunut työnhakijaksi TE-toimistoon. Siellä on nykyisin monia keinoja auttaa työtöntä eteenpäin. Toki oma aktiivisuus on tärkeintä.

Vierailija
5/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, mikä juttu. Tarkoitusperä selviää, kun lukee, ketä siinä on haastateltu. On se ihme, että rivityöntekijän ammattitaito häviää kolmessa kuukaudessa, mutta johtajan kokonaisen vuoden vuorotteluvapaa tuo vaan lisää virtaa ja osaamista. Minulla on ollut pätkittäinen työura, mutta aina lopulta on löytynyt joku pätkä, osa-aikainenkin, josta olen saanut kontakteja eteenpäin.

Hyvin sanottu! Jos johtaja saa pitää lomaa, niin miksi ei matala- palkan nuori nainen saisi?

Vierailija
6/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kohta 2v työttömänä.

Vierailija
7/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on, että töihin pitää päästä heti takaisin, muuten se vaikeutuu.

Vierailija
8/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kovin moni ei näe tuota artikkelia, tai maassa on työttömyysaste pian 50%

Vierailija
9/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi naiset ovat vallanneet korkeakoulut saadaan suomi nousuun :)

Vierailija
10/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa ensimmäisen vastoinkäymisen sattuessa pistää hanskat tiskiin.

Vierailija
11/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat saavat ilmaista rahaa opetuksen ja sitten sit opintolainaa ei ole välttämättä pakko maksaa takaisin vaan siitä voi saada kokonaan vapautuksen.

Vierailija
12/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ymmärsit, että nyt täytyy jäädä pois ja levätä. Usko pois, jotain kivaa on tulossa vielä sinua varten. :)

Vierailija
13/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut viimeiset 30 v huutava työvoimapula. Oikeasti on huutava pula palkkatyöpaikoista. Itse olen alle 60 v ukko, joka irtisanottiin viime syyskuussa 35 v työuran jälkeen. En usko enää työllistyväni, ansiosidonnaiselle ja velvoitetyöpätkillä mennään kai eläkeikään asti. Downshiftataan nyt sitten valtion piikkiin koko rahan edestä.

Vierailija
14/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin insinöörinä melkein 10 vuotta perhevapailla tai työttömänä putkeen. Sitten olin vuoden palkkatukitöissä joissa tutustuin moniin yrittäjiin. Kohta soitettiin kotiin ja yksi palkkatukijaksolta tuttu yrittäjä kysyi töihin...

Itse en meinannut uskoa että 10v pois työelämästä ei tappanut mahdollisuuksia päästä vielä insinöörin hommiin.

Vierailija
15/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat nyt tv2.

Sopii ap:lle.

Vierailija
16/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se on jos luovuttaa. Itse olin työttömänä muutaman vuodenkin hyvin nuorena mutta sitten päätin että "perkele, minähän en antaudu siihen että olen työttömänä sylkykuppina koko ikäni". Taistelua se vaati ja monia yrityksiä mutta nykyisin olen ihan arvostettu työntekijä ja tyytyväinen elämääni vaikka glamour on tästä duunarin elämästä kaukana.

Vierailija
17/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kumpi on tärkeämpää terveys vai työ?

18/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ystävällisesti kysyä miten voit olla uupunut jo 30 vuoden iässä.Itse paiskin töitä viime kevääseen vuorokaudet ympäri ja nyt eläkkeellä.

Aion keksiä extra työn itselleni. Ehkä teen täällä Ruotsissa tippaleipiä myyntiin  ja simaa. Netin kautta voin myydä. 

Haluaisisin hirveesti extra työn ruoan alata. 

Vierailija
19/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat ihanan karismaattiselta ja järkevältä hahmolta. Voi kun tällä palstalla saisi tutustua muihin

20/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se  missään niin glamouria?