Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä mun FB-kaveriehdotuksiin on ilmestynyt Sedu Koskinen?

Vierailija
14.04.2021 |

Ennen niissä ollut sentään jotain logiikkaa, yhteisiä tuttavia tms. mutta nyt en keksi asiayhteyttä kyllä :D Onko teille muille tullut ehdotuksiin julkkiksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Renny Harlin 🤔

Sama täällä! Ja en todella keksi yhteyttä, ellei hän sitten ole käynyt mun profiilissani. En tosin keksi mitään syytä, miksi hän olisi niin tehnyt. Minulla ei ole mitään yhteyksiä sen enempää suomalaiseen kuin kansainväliseenkään elokuva-/teatterialan porukkaan. En tunne yhtään näyttelijää tai muuta esiintyjää, en yhtään ohjaajaa jne. En tunne muitakaan julkkiksia enkä ole ikinä osallistunut mihinkään kissanristiäisiin, joissa olisi ollut julkkiksia. En harrasta elokuva-arvosteluita enkä edes somessa avaudu katsomistani elokuvista kuin joskus hyvin harvoin erikoistilanteissa. En ole edes nuori ja nätti, jotta voisi olla edes teoreettinen mahdollisuus, että Renny olisi minun profiiliini ulkomuotoni perusteella eksynyt. 😂 Joten oletan että Fb sekoili omiaan, koska mitään järkevää yhteyttäkään en pysty keksimään. Itse siis en ole Rennyä koskaan etsinyt, kun en kovin aktiivinen facessa ole muutenkaan.

Vierailija
22/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte jossain samassa ryhmässä tai tykänneet jostain samasta jutusta. Mulle tulee paljon tuntemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdotettu jo kaikkia Putouksen näyttelijöitä, vaikkei edes kiinnosta koko ohjelma.

Vierailija
24/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin roikkuu Mikko Alatalo ja en ihan varmasti ole mitenkään netissä häntä hakenut 🙂

Nyt on tosin ollut monta muutakin julkkista, lähinnä poliitikkoja. Olisko fb:lla joku kampanja menossa?

Vierailija
25/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ainakin Riku Nieminen ja Sanna Marin.

Vierailija
26/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin! Lisäksi kaveriehdotuksiin on ilmestynyt Jari Linnonmaa. 

Vierailija
27/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa Sedu! Eikä mulla ollut yhtään kaveria siinä profiilissa.

Vierailija
28/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös Sedu sekä toisena Jethro Rosted. Enkä todellakaan ole kummankaan profiilissa käynyt.

Mulla sama! Sedun profiilissa kävin kun se avautui juhöasuunnitelmistaan, Jethron en ole käynyt.

Vierailija
29/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Jaajo ja Sami Kuronen.

Vierailija
30/30 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut pari julkkista. Ajattelin face on ottanut ihan asiakseen laitella niitä.