Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas ”kiitos hakemuksestasi, mutta...

Vierailija
14.04.2021 |

Valinta ei osunut sinuun tällä kertaa”
V***u TAASKAAN.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eikä mitään perusteluja, tietenkään. Just vain sattumalta juuri tällä kertaa ei valinta valitettavasti osunu muhun. Arvallako ne valitsee?

Vierailija
2/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja viestejä katselin itsekin aikani, kunnes lopulta luovuin täysin toivosta työpaikan suhteen. Nykyään en vaivaudu edes kirjoittamaan työhakemuksiin paria lausetta enempää, kun en sitä työtä tule kuitenkaan saamaan. Kunhan työmarkkinatuki rullaa tilille niin asiat eivät ole niin paskasti kuin mitä ne voisivat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea pidemmälle sitä liiba laabaa...vakkaripohja joka menee kaikille. Sen verran silmäilin sitä viestiä siis.

No, eipä vissiin kannata 47vuotiaana enää hakea töitä kun ei kelpaa edelliseen ammattiin, ei nykyiseen eikä edes koiranp****jen kerääjäksi.

Ap

Vierailija
4/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut töitä aikanaan helposti, suurin piirtein toka hakemus aina tärppäsi, MUTTA nykyään en viihdy työelämässä yhtään. Alkuun viihdyin työelämässä erittäin hyvin. Sanotaan vähän päälle 10 vuoden putken, mutta nyt viimeiset vuodet huonon johdon, muutamien muidenkin kollegojen kokeman kohtelun, sen synnyttämän pelon, itse koetun haukkumisen ja kiusaamisen johdosta mietin ihan tosissani jopa työttömäksi heittäytymistä. Nykytyössä on työn suhteen vuoksi välillä mahdotonta pitää edes yhtäjaksoista vartin ruokataukoa, samaan aikaan kun toisilla on aikaa vitsailla työpaikan kanavilla. Ja kiitokseksi tulee tietty uhkailua yms. muuta sontaa, ja kiitosta suurisuisille vitsailijoille. Palkka muille, vitsa sulle!

Ensin otan kuitenkin opintovapaata, ja katsotaan sitten.

Tsemppiä teille työnhakuun ja turhautumiseen. Tavallaan fiilis on sama, vaikka tilanne päinvastainen. Kyllä se työpaikka vielä tärppää!

Vierailija
5/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihtajat ovat aina etusijalla, joten työttömälle tuo viesti tulee erittäin tutuksi.

Vierailija
6/6 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vaihtajat ovat aina etusijalla, joten työttömälle tuo viesti tulee erittäin tutuksi.

Olen tällä hetkellä töissä ihan vakkarina, mutta kai mä sit oon niin umpisurkea ja p***a etten kelpaa mihinkään enää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän