Ihanaa, tein päätöksen pysyä erossa miehistä
Ja ostaa päräytin kunnon sängyn. Siis ihan vain itselleni.
Jos joskus kohtaan jonkun fiksun, nukun silti omassa sängyssä.
Eikä ketään ylimääräistä🤫
Kommentit (29)
Minä en halua eroon miehistä. Rakastan miehiä.
Mulla sama, paitsi tein saman päätöksen jo viisi vuotta sitten. Life's GOOD. Töissä menee hyvin, ystävyys- ja perhesuhteet on kunnossa, ei riitoja eikä stressiä ihmissuhteissa, myös oma terveys kunnossa, kohta kädessä maisterinpaperit...ja sitten eteenpäin uralla, ehkä ulkomaille töihin kunhan tämä korona tästä loppuisi niin pääsee vapaasti liikkumaan. Naiset saavuttaa elämässä niin paljon enemmän ilman miehiä. Suosittelen.
Hetero kirjoitti:
Minä en halua eroon miehistä. Rakastan miehiä.
No se on kuule ihan ok.
Rakastan miesten käsivarsia. Ihanaa kun kesä on tulossa ja miehet ovat t-paitasillaan. Silloin en voi kuin huokailla, nähdessäni lihaksikkaita miehisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hormonihoito tepsii usein frigidiyteen.
Ei tepsi jos "vika" on korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, paitsi tein saman päätöksen jo viisi vuotta sitten. Life's GOOD. Töissä menee hyvin, ystävyys- ja perhesuhteet on kunnossa, ei riitoja eikä stressiä ihmissuhteissa, myös oma terveys kunnossa, kohta kädessä maisterinpaperit...ja sitten eteenpäin uralla, ehkä ulkomaille töihin kunhan tämä korona tästä loppuisi niin pääsee vapaasti liikkumaan. Naiset saavuttaa elämässä niin paljon enemmän ilman miehiä. Suosittelen.
Toisille saavutukset ovat erilaisia. Toiset saavuttavat pariutumalla ja saamalla jälkikasvua ja jatkamalla geenejään tällä maapallolla, ja tietyllä tavalla omaakin olemassaoloaan, niin kuin sadattuhannet esi-isät ovat tehneet miljardien vuosien aikana, joiden lopputulos minä olen. Toiset saavuttavat käymällä paljon kouluja, saamalla töitä josta saa paljon yhteiskuntapoletteja, joilla voi matkustaa maapallolla, ostaa materiaa jne, kunnes kuolema tulee muutaman sadan kuukauden päästä ja sen jälkeen on miljardeja vuosia pelkkää pimeyttä.
Oikein hyvä juttu myös miesten kannalta. Ei kukaan tuollaista tarvi eikä kaipaa.
Tämä on ihanaa myös meistä miehistä, jos lähtökohtainen asenne on tuollainen 👍🏽