Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, tein päätöksen pysyä erossa miehistä

Vierailija
14.04.2021 |

Ja ostaa päräytin kunnon sängyn. Siis ihan vain itselleni.

Jos joskus kohtaan jonkun fiksun, nukun silti omassa sängyssä.

Eikä ketään ylimääräistä🤫

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihanaa myös meistä miehistä, jos lähtökohtainen asenne on tuollainen 👍🏽

Vierailija
22/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasen sängyn hankit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua eroon miehistä. Rakastan miehiä.

Vierailija
24/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, paitsi tein saman päätöksen jo viisi vuotta sitten. Life's GOOD. Töissä menee hyvin, ystävyys- ja perhesuhteet on kunnossa, ei riitoja eikä stressiä ihmissuhteissa, myös oma terveys kunnossa, kohta kädessä maisterinpaperit...ja sitten eteenpäin uralla, ehkä ulkomaille töihin kunhan tämä korona tästä loppuisi niin pääsee vapaasti liikkumaan. Naiset saavuttaa elämässä niin paljon enemmän ilman miehiä. Suosittelen.

Vierailija
25/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero kirjoitti:

Minä en halua eroon miehistä. Rakastan miehiä.

No se on kuule ihan ok.

Vierailija
26/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miesten käsivarsia. Ihanaa kun kesä on tulossa ja miehet ovat t-paitasillaan. Silloin en voi kuin huokailla, nähdessäni lihaksikkaita miehisiä miehiä.

Vierailija
27/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonihoito tepsii usein frigidiyteen.

Ei tepsi jos "vika" on korvien välissä.

Vierailija
28/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, paitsi tein saman päätöksen jo viisi vuotta sitten. Life's GOOD. Töissä menee hyvin, ystävyys- ja perhesuhteet on kunnossa, ei riitoja eikä stressiä ihmissuhteissa, myös oma terveys kunnossa, kohta kädessä maisterinpaperit...ja sitten eteenpäin uralla, ehkä ulkomaille töihin kunhan tämä korona tästä loppuisi niin pääsee vapaasti liikkumaan. Naiset saavuttaa elämässä niin paljon enemmän ilman miehiä. Suosittelen.

Toisille saavutukset ovat erilaisia. Toiset saavuttavat pariutumalla ja saamalla jälkikasvua ja jatkamalla geenejään tällä maapallolla, ja tietyllä tavalla omaakin olemassaoloaan, niin kuin sadattuhannet esi-isät ovat tehneet miljardien vuosien aikana, joiden lopputulos minä olen. Toiset saavuttavat käymällä paljon kouluja, saamalla töitä josta saa paljon yhteiskuntapoletteja, joilla voi matkustaa maapallolla, ostaa materiaa jne, kunnes kuolema tulee muutaman sadan kuukauden päästä ja sen jälkeen on miljardeja vuosia pelkkää pimeyttä.

Vierailija
29/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä juttu myös miesten kannalta. Ei kukaan tuollaista tarvi eikä kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi