Luontaistuotteet!
Mitä käytät ja miksi? Pelottaako haittavaikutukset (esim. maksavaurio)?
Kommentit (9)
Aika huolettomasti moni täälläkin suosittelee mm. Ashwagandhaa, joka on aiheuttanut käyttäjilleen maksavaurioita.
Jännä että joku tekee aloituksen tietyistä asioista ja heti perään sataa muuan samanmielinen vihainen kommentti. Luulen sama NWO trolli joka vaihtelee IP.tään.
Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla juurikin noiden maksajuttujen takia. Esim. L-teaniini kiinnostaa.
C-vitamiini/sinkki purutablettia imeskelen jos meinaa kurkku tulla kipeäksi. Heti aamulla yksi ja toinen nukkumaan mennessä. Toimii minulla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että joku tekee aloituksen tietyistä asioista ja heti perään sataa muuan samanmielinen vihainen kommentti. Luulen sama NWO trolli joka vaihtelee IP.tään.
Toka kommentti oli ainoastaan mun. Suosittelen sulle lääkitystä tuohon harhaisuuteen (ei luontaistuotteita).
Ap
Vierailija kirjoitti:
C-vitamiini/sinkki purutablettia imeskelen jos meinaa kurkku tulla kipeäksi. Heti aamulla yksi ja toinen nukkumaan mennessä. Toimii minulla.
Ravintolisät on eri kategoria.
Kohtuullisesti ja vähiten haitallisia, alkuperä huomioiden. Ei lääkkeen kanssa yhtäaikaa yleensä. Luonnontuote ei tarkoita aina myrkkykasvia joka tuotteessa, mutta kannattaa lukea etukäteen niistä tarkasti. Ja se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Kyllä niillä saa maksan ja vatsan pilalle.