Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhällä ihmisellä pitää olla uudehko auto? Koti rapistuu ja siihen ei panosteta.

Vierailija
14.04.2021 |

Kulkee ryysyissä ja laskee joka euron muuten.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa .

Vierailija
2/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on tosiasia että köyhän ei kannata ostaa halpaa (autoa). Mikään ei tässä maailmassa ole niin kallista kuin auton korjauttaminen. Etenkin jos pendelöi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se auto on ainut tapa millä pääsee töihin. Kaikissa paikoissa julkinen liikenne ei kulje kovinkaan hyvin, joten sitä on oman auton varassa ja sen pitää siinä tapauksessa olla luotettava. 

Vierailija
4/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisen joka valittaa isoista auton osamaksuista joka kk ja sitä että rahat ei riitä mihinkään.

Vierailija
5/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. työkaverit ei nää sitä kotia, mutta auton kylläkin.

Vierailija
6/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehuu autoa niin on todella iloinen ja otettu kauan aikaa. Ap

Vierailija
7/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan auton ylläpitokustannukset on isommat. Korjaaminen maksaa enemmän, kulutus ja päästöt on suuremmat ja sitä kautta autovero ja polttoainekustannukset suuremmat. Joskus myös vakuutus on kalliimpi. Parin sadan autolaina on helpompi laskea kuukausibudjettiin kuin ne yllättävät monen tonnin korjaukset.

Vierailija
8/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän erimieltä. Väitetään, että jopa 70% elää ylivarojensa, kun on helppo saada sitä lainaa ja rahoitusta. Erilaisilla osamaksuilla rahoitetaan auto, sisustus, vaatteet, asusteet, remontit, elektroniikka, jne...

Vierailija
9/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuta osaa kuin loputtomasti kadehtia köyhiä?

Vierailija
10/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syödään punalappuruokaa ja minä ajan 30 000 autolla. En kylläkään valita osamaksujen suuruudesta kenellekään.

Vierailija
11/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan auton ylläpitokustannukset on isommat. Korjaaminen maksaa enemmän, kulutus ja päästöt on suuremmat ja sitä kautta autovero ja polttoainekustannukset suuremmat. Joskus myös vakuutus on kalliimpi. Parin sadan autolaina on helpompi laskea kuukausibudjettiin kuin ne yllättävät monen tonnin korjaukset.

Itse olen ostanut huutokaupasta autoja n. 250-500€. Ajanut näillä pari kolme vuotta ja vuosikustannukset on alle 500€(katsatus, vero ja pakollinen vakuutus). Tankisella ajaa vajaat pari viikkoa. Korjauksia en teetä, jos jotain tulee vien suoraan romuttamolle.

Vierailija
12/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin arvostuskysymys. Jotkut arvostavat autoja asumista enemmän. Itse arvostan matkustamista ja vapaata liikkumista asuntoa ja autoa enemmän. Jospa annetaan ihmisten itse päättää, mihin vähät tai paljot rahansa pistävät?

Vierailija
13/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tuota valitusta rahasta ja sen vähyydestä kuulisi usein niin asia ei minua ihmetyttäisi. Ja auton maksuerä kk nielee hänen palkastaan kolmasosan. Ap

Vierailija
14/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoissa on vähän kahtiajakoinen homma.

Joko sen pitää olla uusi/ uudehko tai sitten alle 2000€ maksava, että ei paljon kirpaise, vaikka menee paaliin.

Ostapa sellainen 7000€ auto ja sitten rikkoutuu vaihteisto tai moottori...

Auto pitää useimmilla suomalaisilla työmatkoja varten olla.

Vierailija
15/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
16/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en tuota valitusta rahasta ja sen vähyydestä kuulisi usein niin asia ei minua ihmetyttäisi. Ja auton maksuerä kk nielee hänen palkastaan kolmasosan. Ap

Teki köyhä niin tai näin, sinun kademieltäsi se häiritsee. Kuinkahan monta vuotta jo olet päivittäin tehnyt näitä kadehtimisaloituksiasi?

Vierailija
17/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valitat naapuristasi. Pata kattilaa soimaa jne.. Keksipä nyt muuta tekemistä kuin naapurin kyttäys ja mollaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi