Oletteko kokeneet häiritsevää flirttailua työpaikalla?
Milloin flirttailu muuttuu seksuaaliseksi häirinnäksi? Mielestäni pomoni käytös on " hiinä ja hiinä" . Hän tuskin tarkoittaa mitään pahaa, mutta minua vaivaa se jokapäiväinen flirtti. Kynnys sanoa mitään on kuitenkin hirmu korkea, kun varsinaisesti hän ei ole tehnyt mitään objektiivisesti väärää.
Kommentit (5)
Vierailija:
Yritin koko viime vuoden flirtata pomolleni, mutta ei äijä vastannut flirttiini ja se HÄIRITSI!!!
Kiitos, tämä piristi.
Yhdessä rupesimme heittämään takaisin yhtä seksistisiä juttuja kuin pomomme, ja siitähän sillä jauhot suuhun meni.
Kun pomomme esim. heitti juttua, että pitäisi laittaa minihameet töihin päälle, niin sanoimme takaisin että sillä ehdolla jos pomo laittaa itse skottikiltin päälleen, perinteiseen tyyliin...Eipähän sen jälkeen ole vaatinut minareita, hah. Turha toivo.
Ei kenenkään tarvitse sietää seksuaalista häirintää. Pistä se ukko ruotuun.
Yritin koko viime vuoden flirtata pomolleni, mutta ei äijä vastannut flirttiini ja se HÄIRITSI!!!
No joo...joillakin äijillä on tosi nolo tapa flirttailla todella nolosti kaikkien naisten kanssa. YÄK. Säälittävää.
Ensinnäkin minusta hankalaa on se, että jotakuta toista ei tällainen käytös välttämättä häiritsisi ollenkaan. Minua kuitenkin vaivaa, kun mies tulee todella lähelle päivittäin, luo minuun pitkiä katseita, hieraisee ohimennen hartioitani ym. Toisekseen, myönnän (vaikka typeräähän se on), että pelkään joutuvani epäsuosioon, jos alan marmattaa.