Maskinpelkääjälammas sai raivokohtauksen lentokoneessa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007918325.html
Ulos heitettiin. Maskimiikan sielunveli
Kommentit (98)
Taisipa saada myös lentokiellon Finnairin lennoille joksikin aikaa, kiellon pitäisi kyllä olla minimissään 2 vuotta
Anus Törröttimen peräaukkopyllistäjä vai pakaroiden raottaja? Olis oikeesti joskus kiva ottaa matsia näiden apinoiden kanssa ja tosissaan katsoa miten ne yrittää "vetää turpaan".
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pähkinä-Miikka?
Pähkinä-Miika on ihan setämies, ei sitä nuoreksi voi sanoa mitenkään:).
Vierailija kirjoitti:
Perustuslain suomia oikeuksia ei väitteillä oteta pois. Hallitus rikkoo nürenbergin rikostuomioistuimen 10 kohdan kieltoa. Lääketieteelliset toimet vaativat aina yksilön suostumuksen ja koskee niin maskeja, testejä kuin rokotuksia. Ne jotka rikkovat, pääsevät varmasti vastuuseen. Esimiehen laitonta käskyä toimeenpannessa, on itse rikosoikeudellisessa vastuussa. Virkamiehenä siis miettisin tarkoin tekojani!!!
Sössöti sössöti sössön söö...
Vierailija kirjoitti:
Perustuslain suomia oikeuksia ei väitteillä oteta pois. Hallitus rikkoo nürenbergin rikostuomioistuimen 10 kohdan kieltoa. Lääketieteelliset toimet vaativat aina yksilön suostumuksen ja koskee niin maskeja, testejä kuin rokotuksia. Ne jotka rikkovat, pääsevät varmasti vastuuseen. Esimiehen laitonta käskyä toimeenpannessa, on itse rikosoikeudellisessa vastuussa. Virkamiehenä siis miettisin tarkoin tekojani!!!
Tartuntatautilaki antaa valtuudet , jotka ylittää minä minä minä - kitisijöiden "oikeudet".
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ymmärtää kenelle muka voisi tulla yllätyksenä että lennolla nyt vaan pitää se maski olla, omista periaatteista viis.
Tää on tätä minäminä-sukupolvea.
Ei ole koskaan joutunut tekemään mitään yhteisillä säännöillä, vaan aina minä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaisi todella ruveta mussuttamaan El Alin lentohenkilökunnalle lennolla Tel Aviviin. Nauttisin jokaisesta sekunnista...
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Anus ja foliot ei pääse lentämään... Huutonaurua.. 🤣✈️✈️✈️✈️✈️
Kirjoituksen laadusta päätellen taidat olla 15-vuotias, jos oikeasti olet aikuinen niin samanlainen juntti olet kuin Anokin
Reppana on nylkyttänyt vähän liikaa niillä alt.right-sivustoillaan ja todellisuus on jäänyt kauas taas.
Voin mielessäni kuvitella riehujaksi sellaisen leuattoman goatee-nilkin, jolla ISO ongelma kynäniskastaan ja kapeista hartioistaan. Ehkä osittain siksi ihailun ja kaukorakkauden kohteeksi on valikoitunut Pullea Ano-Setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Anus ja foliot ei pääse lentämään... Huutonaurua.. 🤣✈️✈️✈️✈️✈️
Kirjoituksen laadusta päätellen taidat olla 15-vuotias, jos oikeasti olet aikuinen niin samanlainen juntti olet kuin Anokin
Mihin se viides peukutuslaitteesi katosi?
Kuka s*tana voi olla niin TYHMÄ, että marssii koneeseen uskoen etteivät yleiset säännöt häntä koske. Oliko elämänsä eka kerta kun poistui kotoaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka s*tana voi olla niin TYHMÄ, että marssii koneeseen uskoen etteivät yleiset säännöt häntä koske. Oliko elämänsä eka kerta kun poistui kotoaan?
Koskaan ei pidä aliarvioida itsekeskeisten aasien todellisuusvinoutumaa.
Seuraavan lennon ostan Finnairilta!
Pääasia että sai jukisuutta. Pääseekö Noin viikon studioon?
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että sai jukisuutta. Pääseekö Noin viikon studioon?
Tai Alfa kanavalle julistamaan väkevästi.
Ainakin Pähkinä-Miikkalle kävi hassusti mokaa ja syyttää muita ja yrittää hoitaa lentoemoille potkut. Kaikki tämä pähkinöiden takia, kun ei noudattanut selkeitä ohjeita. Lentoemot jatkaa duunissa, mutta Pähkinä-Miikka ei lentele enää ja yhteistyökumppanit katoili jne. Kolahti ylimielisellä tyypillä omaan nilkkaan ja kunnolla.
Automatkalla ei oo maskipakkoa ja on 12 h aikaa vetää pähkinöitä.
Tuskin. Pölhö-Kustaalla on vielä yli 4 kuukautta lentokieltoa jäljellä. Eli Miikkaa ei olisi koneeseen päästetty maskinkaan kanssa.