Onpa ryppyinen " hyvinvointivalmentaja" !
Vasta 38- vuotias ja järkyt otsarypyt!
Itse olin täysin rypytön tuossa iässä eikä vieläkään ole otsaryppyjä vaikka olen vanhempi kuin tämä hlö.
Herbalife taitaa nuorentaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Gruner vai Umppu? Molemmat menisi yli 45v
Ei kumpikaan.
Ap tämä oli typerä aloitus sulta. Et sitten edes voi kertoa kenestä kyse. Hohhoijaa.
T:eri
Ei ole julkisuuden henkilö niin en viitsi nolata.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on vain paremmin sinut ryppyjensä kanssa kuin ap, joka ei kestä edes omiaan. Huomaa kumpi on hyvinvointivalmentaja.
Ikääni nähden mulla ei ole paljoa ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on vain paremmin sinut ryppyjensä kanssa kuin ap, joka ei kestä edes omiaan. Huomaa kumpi on hyvinvointivalmentaja.
Se onkin sinun ainoa hyvä puolesi, ja ilmeisesti siksi olet palstan "ryppyhullu".
Suosittelen hankkimaan muuta sisältöä elämään :)
Ihmettelenpä vaan miten noin nuorella voi olla ryppyjä ja kerroksittain.
Toinen aihe on tää " hyvinvointivalmentaja", se riittää kun vaan esiinnyt sellaisena somessa.
Myös Tanni on rypistynyt ja käyttää filtteriä, on sumun takana.
Hyvänen aika, miten photoshoppaus, filtteröinti, botox ym. on vieraannuttanut ihmiset todellisuudesta. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tutkittu juttu, että ihmiset kuvittelevat itsensä paljon nuoremman näköisiksi, kuin miltä he oikeasti näyttävät. Edes peiliin tuijottelu ei auta, sillä aivot valehtelevat.
Tiina Jylhä ja Jutta Larm myös omaa ulkonäköään ja ulkomuotoon kemiallisesti muokanneet ja Bull Mentulan iso maha on hieman ristiriidassa niiden dieettibisnesten kanssa. Julkisuuden hyvinvointivalmentajat eivät aina itse näytä hyvinvoivilta ja terveyden perikuvilta.
Erittäin uurteinen. Herbalife taitaa toimia plus pirtelöt.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Jylhä ja Jutta Larm myös omaa ulkonäköään ja ulkomuotoon kemiallisesti muokanneet ja Bull Mentulan iso maha on hieman ristiriidassa niiden dieettibisnesten kanssa. Julkisuuden hyvinvointivalmentajat eivät aina itse näytä hyvinvoivilta ja terveyden perikuvilta.
Jutta leikellyt naamaansa.
Yleensä nää jotka elää ja syö aika kurinalaisesti näyttävät todella kuivilta kasvoista.