Onpa ryppyinen " hyvinvointivalmentaja" !
Vasta 38- vuotias ja järkyt otsarypyt!
Itse olin täysin rypytön tuossa iässä eikä vieläkään ole otsaryppyjä vaikka olen vanhempi kuin tämä hlö.
Herbalife taitaa nuorentaa?
Kommentit (31)
Huh, oon minäkin ulkoillut pakkasessa eikä se ihoa muuta.
Hieno yksinpuhelu, ap :-DDDDDDDDDDDD
Myös jos on hyvin hoikka ja rasvaton, rypyt näkyy paremmin kuin jos on jonkin verran rasvakerrosta ihon alla ihoa kiristämässä.
Syömishäiriöt myös vanhentaa, taitaa olla aika yleisiä tuollaisilla hyvinvointivalmentajilla.
Jotkut rypistyvät varhaisemmin, ja paljo auringossa olo edistää asiaa. Kohtuullisina annoksina aurinko on ihan terveellistäkin, ihon ulkonäkö vain vanhenee.
En tekisi hirveästi johtopäätöksiä hyvinvointivalmentajasta ryppyjen perusteella. Toki ala tuppaa olemaan sellainen, että kohtuullisen nuorekkaana säilyminen lisää uskottavuutta. Voimakas ennenaikainen vanheneminen voi antaa alitajuisestikin asiakkaalle sen viestin, että valmentajan opit eivät näytä toimivan. Kaikkia vanhentavia seikkoja (yksityiselämän murheet ja vastoinkäymiset, geenit, sairastuminen) ei kuitenkaan kukaan pysty täysin kontrolloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka?
En viitsi nimeä sanoa.
Ainakaan ne jauheet ei ulkonäköön vaikuta.
Jauheita ja pillereitä syö.
Mitä pahaa rypyissä? Kaikille niitä tulee, odota vaan.
Otsarypyt tulee monesti ilmeistä, ei iästä. Eli ei oo iän kanssa mtn tekemistä. Vähän ku hymykuoppa, sillä ei oo iän kanssa mtn tekemistä.
------
Katri Gruner vai Umppu? Molemmat menisi yli 45v
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
No Maraa se tarkoittaa, jälleen kerran.
Ehkä hän on vain paremmin sinut ryppyjensä kanssa kuin ap, joka ei kestä edes omiaan. Huomaa kumpi on hyvinvointivalmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Ap tämä oli typerä aloitus sulta. Et sitten edes voi kertoa kenestä kyse. Hohhoijaa.
T:eri
Huvittavinta oli, kun väitti lehdessä ettei ole vanhentunut.
No kaikkihan ne rypyt näkee. Varsinkin ilman instan filttereitä.
Instamaailma on toista kuin todellisuus.
Hyvinvointivalmentaja on urheillut erilaisissa sääolosuhteissa, aurinko ja pakkanen rypistää (mm. hiihtäjät).