Mistä voisin löytää noin 60-vuotiaan fiksun ja hyvännäköisen naisen kumppanikseni?
Haluaisin tietynlaisen ja -näköisen naisen. Onko sellaisia edes vapaina missään? Miten voisin parantaa mahdollisuuksiani kumppanin löytämiseen ja mistä voisin sellaisen löytää.
T. Nuorempi haaveilija
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha itse olet ja mitkä on vaatimukset ulkonäön suhteen? 59v. leski.
Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.
Tarkoittaako tuo 35+ kuukausia vai vuosia 35 ikävuoden päälle? Entä tarkoittaako hoikka mutta muodokas isoja tissejä ja Kardashian-peppua? Haluat siis vähän iäkkäämmän fitness-pimun.... Tuskin kuitenkaan muuhun haet ko. naista kuin seikkailuun/kokeiluun, et avioon, sillä sinun ollessa 60 v, rouvasi olisi 85 v... Jälkikasvuakaan tuskin siunaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että sellaisia, jotka minua kiinnostaisi, on todella harvassa. Onko sen ikäluokan hyvännäköisiä kaunottaria esim. Tinderissä?
On siellä ainakin yksi mun tuttu 72-vuotias, mutta sillä ei oo pitkiä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.
Rajoittunutta.
Kohteenko haluat joka on oma fantasiasi? Mitä SINÄ tarjoat naiselle. Ei kukaan halua olla kohde. Vaan erityinen, juuri sinä.
Myönnän olevani edelleenkin ihastunut ja rakastunut yhteen tiettyyn ihmiseen (joka on juuri tuollainen älykäs ja hoikan muodokas kaunotar), mutta haluaisin päästä tästä eteenpäin ja koettaa löytää jonkun toisen, jota saisin rakastaa ja jonka kanssa voisin olla ihan oikeasti yhdessä jatkuvan unelmoimisen sijaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo 35+ kuukausia vai vuosia 35 ikävuoden päälle? Entä tarkoittaako hoikka mutta muodokas isoja tissejä ja Kardashian-peppua? Haluat siis vähän iäkkäämmän fitness-pimun.... Tuskin kuitenkaan muuhun haet ko. naista kuin seikkailuun/kokeiluun, et avioon, sillä sinun ollessa 60 v, rouvasi olisi 85 v... Jälkikasvuakaan tuskin siunaantuu.
Haluaisin sellaisen liikunnallisen huippugeeneillä siunatun naisen. Siis joka aika vähällä liikunnalla pysyy niissä huikeissa mitoissaan. Saa olla fitness-pimukin, mutta paras olisi sellainen, joka harrastaa rennosti ja maltilla kaikenlaista liikuntaa. Haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni ja olisin valmis avioon. Jälkikasvua en voisi hänen kanssaan saada, mutta haluaisin hänet kumppanikseni ja rakkaakseni.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoittunutta.
Kohteenko haluat joka on oma fantasiasi? Mitä SINÄ tarjoat naiselle. Ei kukaan halua olla kohde. Vaan erityinen, juuri sinä.
Tietenkin se henkilö olisi hän itse ja rakas juuri sellaisena kuin on. :)
T. Ap
Nyt ei tuu mieleen muita sinkkuja kuin Aira Samulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen liikunnallisen huippugeeneillä siunatun naisen. Siis joka aika vähällä liikunnalla pysyy niissä huikeissa mitoissaan. Saa olla fitness-pimukin, mutta paras olisi sellainen, joka harrastaa rennosti ja maltilla kaikenlaista liikuntaa. Haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni ja olisin valmis avioon. Jälkikasvua en voisi hänen kanssaan saada, mutta haluaisin hänet kumppanikseni ja rakkaakseni.
T. Ap
Hän olisi se mun kaunotar ja stara, jota ihailisin. Itse olisin vain se kiltti ja nöyrä palveluspoika, joka mahdollistaisi sen, että hänellä on aina kaikki hyvin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan ole muita? Ei tarvitse olla julkkis.
Ellei tarvi suomalainen olla niin onhan noita kymmeniä deittejä joista voi
mieleisensä katsella.. ja mitä tulee vanhempaan naiseen,
minulla on 10 v kestänyt parisuhde 12 vuotta vanhemman kanssa.
toiminut alusta asti, en ole koskaan jaksanut teinityttöjen hihittelyä
tai osaamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pussiin, huono provo!
Jos joku järkkäisi mulle mainitsemani tyylisen naisen kanssa treffit, olisin valmis aivan kaikkeen. Todellakin oon hieman väsynyt haaveilemaan siitä rakkaastani 24/7/365, kun tiedän, etten häntä enää koskaan edes näe. Kuitenkin mulla on vielä elämää jäljellä teoriassa n. 40-50 vuotta. Olen sen verran itsekäs kuitenkin, että haluaisin kokea vielä parisuhteen ja rakkautta, vaikka pakit sainkin siltä kaikkein rakkaimmalta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole sellainen, jota haen. Lisäksi hän ei ole siinä ikähaarukassani. Muuten varmastikin jollekin muulle miehelle unelmien täyttymys.
Olen mies, mutta mitä ihmeen väliä sillä sukupuolellakaan loppujen lopuksi on? Ihmeellisen rajoittuneita ajatuksia ihmisillä täällä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua tulla sinulle fetissisi kohteeksi.
Kaikki me haluamme, että meistä kiinnostutaan meidän itsemme vuoksi, ei aseman tai ulkonäön takia.
Niin minäkin haluaisin, mutta suurin osa parisuhteista alkaa kiinnostuksesta ulkokuoreen tai asemaan sekä kaikkeen muuhunkin pinnalliseen höttöön. Monet naisetkin ihastuvat komeisiin miehiin tai miehiin heidän asemansa perusteella.
Muistathan aloittaja, että vaan naiset saavat haarukoida kriteereihinsä sopivan miehen.
Miehet eivät saa esittää naisestaan toiveita.
Mutta, jos jostain syystä et esitä mitään toiveita kumppanin suhteen olet jälleen väärässä. Nainen ei halua olla se " kuka vaan"-kumppani.
Naisen täytyy saada kokea olevansa ainutlaatuinen. Kuten nuo sinulle vastanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?
Nimenomaan henkinen puoli kiinnostaa. Haluaisin kohdata naisen, joka on miettinyt paljonkin ja jolla on mielenkiintoisia elämänkokemuksia ja näkemystä asioista. Hieman vanhemmat naiset ovat mielestäni kauniimpia, mielenkiintoisempia ja syvällisempiä ja heidän lähellään tulee jotenkin kotoisa olo sekä sellainen olo itsellenikin, että haluaisin tehdä heidät onnellisiksi.
Tulee sellainen olo, että vähän vanhempi nainen on myös haaste, jonka haluan saavuttaa, sillä he monesti ovat tarkempia ja vaativampia myös ihmissuhteiden osalta. Nuoremmat naiset herättävät todennäköisemmin kaverituntemuksia. Nuoremmat naiset ovat monesti pinnallisempia ja latteampia, ja heidän ajattelunsa ei ole saanut niin mielenkiintoisia sävyjä ja kerroksellisuutta. Lisäksi on joku x-tekijä, joten en osaa tyhjentävästi selittää sitä, miksi juuri vähän vanhemmat sytyttävät nuorempia enemmän.
Millainen on oma äitisuhteesi?
Löytyykö traumoja?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?
Nimenomaan henkinen puoli kiinnostaa. Haluaisin kohdata naisen, joka on miettinyt paljonkin ja jolla on mielenkiintoisia elämänkokemuksia ja näkemystä asioista. Hieman vanhemmat naiset ovat mielestäni kauniimpia, mielenkiintoisempia ja syvällisempiä ja heidän lähellään tulee jotenkin kotoisa olo sekä sellainen olo itsellenikin, että haluaisin tehdä heidät onnellisiksi.
Tulee sellainen olo, että vähän vanhempi nainen on myös haaste, jonka haluan saavuttaa, sillä he monesti ovat tarkempia ja vaativampia myös ihmissuhteiden osalta. Nuoremmat naiset herättävät todennäköisemmin kaverituntemuksia. Nuoremmat naiset ovat monesti pinnallisempia ja latteampia, ja heidän ajattelunsa ei ole saanut niin mielenkiintoisia sävyjä ja kerroksellisuutta. Lisäksi on joku x-tekijä, joten en osaa tyhjentävästi selittää sitä, miksi juuri vähän vanhemmat sytyttävät nuorempia enemmän.
Löytyykö traumoja?-eri
AP:n äiti on juttujen perusteella narsisti. Todella kylmäkiskoinen, välinpitämätön, vähättelevä ihminen jo lapsuudesta asti. Isänsä on varmaankin mennyt mukaan narsistin juttuihin. Kun ap oli kertonut kohtaamastaan parisuhdeväkivallasta vanhemmilleen, reaktio oli ollut hyvin vähättelevä. Mitään tukea ei ole saanut siltä suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan aloittaja, että vaan naiset saavat haarukoida kriteereihinsä sopivan miehen.
Miehet eivät saa esittää naisestaan toiveita.
Mutta, jos jostain syystä et esitä mitään toiveita kumppanin suhteen olet jälleen väärässä. Nainen ei halua olla se " kuka vaan"-kumppani.
Naisen täytyy saada kokea olevansa ainutlaatuinen. Kuten nuo sinulle vastanneet.
Tuossa on kyllä vinha perä.
😢💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö traumoja?-eri
Valitettavasti en voi kommentoida asiaa tässä yhteydessä suuntaan tai toiseenkaan tietyistä syistä.
T. Ap
Eivät kuuntele. Siinä ikäluokassa on todella monentyyppisestä musiikista ja elämäntyylistä pitäviä. Omat vanhempani ovat todella rock-henkisiä "ikiteinejä" jopa (olen itse heitä huomattavasti konservatiivisempi kaikilla tavoin). Se tanssilava-kommentti oli joltain muulta kuin minulta.
T. Ap