Mistä voisin löytää noin 60-vuotiaan fiksun ja hyvännäköisen naisen kumppanikseni?
Haluaisin tietynlaisen ja -näköisen naisen. Onko sellaisia edes vapaina missään? Miten voisin parantaa mahdollisuuksiani kumppanin löytämiseen ja mistä voisin sellaisen löytää.
T. Nuorempi haaveilija
Kommentit (43)
Miten voisin tehdä positiivisen vaikutuksen sellaiseen vähän aikuisempaan hottikseen? Haluaisin näin monen vuoden unelmoinnin päätteeksi päästä viimein parisuhteeseen. Olen itse hyvässä kunnossa, koulutettu ja vakavarainen. Olen valmis elättämään kumppanini.
T. Ap
Olisi hyvä, kun tulisi koronan taltuttua jotain 55+ ravintola-iltoja. Enkä tarkoita mitään humppaa. Ei kaikkia kiinnosta vanhempanakaan sellainen musa.
Sieltä vois löytyä kivaa seuraa itse kullekin.
Kuinka vanha itse olet ja mitkä on vaatimukset ulkonäön suhteen? 59v. leski.
Navetasta voi löytyä tuon ikäisiä kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Navetasta voi löytyä tuon ikäisiä kauniita naisia.
Ap asuu pk-seudulla. Muutama maatila on jopa Helsingissä, mutta varsinaisesti lähin maaseutumainen alue on Nurmijärvi-Tuusula-Kirkkonummi -akselilla.
Minä lähtisin hakemaan fiksua 60 naista akateemisista piireistä. Tai sitten yritysmaailman messuilta. Lääkärisin voisi istua tuon kategoriaan. Heitä tuskin tarvii elättää, mutta ei tietenkaan ap:n varallisuudesta haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hottis.
Hoikka ja muodokas sekä feminiininen ulkomuoto, hieman humoristisen flirttaileva asenne elämässä, mutta älykäs ja älyllinen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.
Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?
Nimenomaan henkinen puoli kiinnostaa. Haluaisin kohdata naisen, joka on miettinyt paljonkin ja jolla on mielenkiintoisia elämänkokemuksia ja näkemystä asioista. Hieman vanhemmat naiset ovat mielestäni kauniimpia, mielenkiintoisempia ja syvällisempiä ja heidän lähellään tulee jotenkin kotoisa olo sekä sellainen olo itsellenikin, että haluaisin tehdä heidät onnellisiksi.
Tulee sellainen olo, että vähän vanhempi nainen on myös haaste, jonka haluan saavuttaa, sillä he monesti ovat tarkempia ja vaativampia myös ihmissuhteiden osalta. Nuoremmat naiset herättävät todennäköisemmin kaverituntemuksia. Nuoremmat naiset ovat monesti pinnallisempia ja latteampia, ja heidän ajattelunsa ei ole saanut niin mielenkiintoisia sävyjä ja kerroksellisuutta. Lisäksi on joku x-tekijä, joten en osaa tyhjentävästi selittää sitä, miksi juuri vähän vanhemmat sytyttävät nuorempia enemmän.
Kukaan ei halua tulla sinulle fetissisi kohteeksi.
Kaikki me haluamme, että meistä kiinnostutaan meidän itsemme vuoksi, ei aseman tai ulkonäön takia.
Sulla on aika monta muuttujaa tossa, fiksu ja hyvännäköinen... Pystytkö tinkimään jommasta kummasta?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika monta muuttujaa tossa, fiksu ja hyvännäköinen... Pystytkö tinkimään jommasta kummasta?
En pysty valitettavasti. :) Olen sitten mieluummin yksin jopa. Haluaisin jopa just tietynlaisen naisen, joka muistuttaisi erästä tiettyä rakastamaani naista, jota en koskaan saanut omaksi rakkaakseni. Tosin voisin hyvinkin kiinnostua tästä uudesta ihmisestä siten, että hänestä voisi tulla se elämäni rakkaus. Olen valmis muuttumaan, kehittymään ja muuttumaan parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi sille ehkä tulevalle puolisolleni.
T. Ap
Rupee olemaan tossa kuudenkympin korvilla tarjonta niukanlaista... Fiksuja saattaa tuurilla löytyä, mutta hyvännäköisiä... Ei, kyllä se on poika sillä tavalla, että oot jo menny onnesi ohitte.
Vierailija kirjoitti:
Rupee olemaan tossa kuudenkympin korvilla tarjonta niukanlaista... Fiksuja saattaa tuurilla löytyä, mutta hyvännäköisiä... Ei, kyllä se on poika sillä tavalla, että oot jo menny onnesi ohitte.
Tyttö. Ap on nainen. Terapeuttiinsa rakastunut nainen.
Sinunko mielestäsi 55+ kuuntelevat humppaa? En tunne yhtäkään sellaista. Kannattaa päivittää tiedot.
Provohan tämä on, mutta vastasinpahan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoittunutta.
Kohteenko haluat joka on oma fantasiasi? Mitä SINÄ tarjoat naiselle. Ei kukaan halua olla kohde. Vaan erityinen, juuri sinä.
Olen varma, että sellaisia, jotka minua kiinnostaisi, on todella harvassa. Onko sen ikäluokan hyvännäköisiä kaunottaria esim. Tinderissä?