Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää noin 60-vuotiaan fiksun ja hyvännäköisen naisen kumppanikseni?

Vierailija
14.04.2021 |

Haluaisin tietynlaisen ja -näköisen naisen. Onko sellaisia edes vapaina missään? Miten voisin parantaa mahdollisuuksiani kumppanin löytämiseen ja mistä voisin sellaisen löytää.

T. Nuorempi haaveilija

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että sellaisia, jotka minua kiinnostaisi, on todella harvassa. Onko sen ikäluokan hyvännäköisiä kaunottaria esim. Tinderissä?

Vierailija
2/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin tehdä positiivisen vaikutuksen sellaiseen vähän aikuisempaan hottikseen? Haluaisin näin monen vuoden unelmoinnin päätteeksi päästä viimein parisuhteeseen. Olen itse hyvässä kunnossa, koulutettu ja vakavarainen. Olen valmis elättämään kumppanini.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, kun tulisi koronan taltuttua jotain 55+ ravintola-iltoja. Enkä tarkoita mitään humppaa. Ei kaikkia kiinnosta vanhempanakaan sellainen musa.

Sieltä vois löytyä kivaa seuraa itse kullekin.

Vierailija
4/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha itse olet ja mitkä on vaatimukset ulkonäön suhteen?  59v. leski.

Vierailija
5/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navetasta voi löytyä tuon ikäisiä kauniita naisia.

Vierailija
6/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.

Vierailija
7/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Navetasta voi löytyä tuon ikäisiä kauniita naisia.

Ap asuu pk-seudulla. Muutama maatila on jopa Helsingissä, mutta varsinaisesti lähin maaseutumainen alue on Nurmijärvi-Tuusula-Kirkkonummi -akselilla.

Vierailija
8/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit?

Vierailija
9/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hottis.

Vierailija
10/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin hakemaan fiksua 60 naista akateemisista piireistä. Tai sitten yritysmaailman messuilta. Lääkärisin voisi istua tuon kategoriaan. Heitä tuskin tarvii elättää, mutta ei tietenkaan ap:n varallisuudesta haittaakaan ole.

Vierailija
11/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hottis.

Hoikka ja muodokas sekä feminiininen ulkomuoto, hieman humoristisen flirttaileva asenne elämässä, mutta älykäs ja älyllinen muuten.

Vierailija
12/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 35+. Pidän hoikista, mutta muodokkaista, liikunnallisista naisista, joilla on pitkähköt tai puolipitkät hiukset.

Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?

Vierailija
13/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa sopiakin noitten puolesta, mutta entäpä tämä henkinen puoli, onko merkitystä? Ja miksi nuoti mies haluaa vanhemman naisen? Toki olet itsellesi asian selvittänyt. Etkö perhettä halua, kas kun ikäiseni naiset ei enää lisäänny. Olen kyllä kiinnostunut kuulemaan, miksi vanhempi?

Nimenomaan henkinen puoli kiinnostaa. Haluaisin kohdata naisen, joka on miettinyt paljonkin ja jolla on mielenkiintoisia elämänkokemuksia ja näkemystä asioista. Hieman vanhemmat naiset ovat mielestäni kauniimpia, mielenkiintoisempia ja syvällisempiä ja heidän lähellään tulee jotenkin kotoisa olo sekä sellainen olo itsellenikin, että haluaisin tehdä heidät onnellisiksi.

Tulee sellainen olo, että vähän vanhempi nainen on myös haaste, jonka haluan saavuttaa, sillä he monesti ovat tarkempia ja vaativampia myös ihmissuhteiden osalta. Nuoremmat naiset herättävät todennäköisemmin kaverituntemuksia. Nuoremmat naiset ovat monesti pinnallisempia ja latteampia, ja heidän ajattelunsa ei ole saanut niin mielenkiintoisia sävyjä ja kerroksellisuutta. Lisäksi on joku x-tekijä, joten en osaa tyhjentävästi selittää sitä, miksi juuri vähän vanhemmat sytyttävät nuorempia enemmän.

Vierailija
14/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua tulla sinulle fetissisi kohteeksi.

Kaikki me haluamme, että meistä kiinnostutaan meidän itsemme vuoksi, ei aseman tai ulkonäön takia.

Vierailija
15/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika monta muuttujaa tossa, fiksu ja hyvännäköinen... Pystytkö tinkimään jommasta kummasta?

Vierailija
16/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aika monta muuttujaa tossa, fiksu ja hyvännäköinen... Pystytkö tinkimään jommasta kummasta?

En pysty valitettavasti. :) Olen sitten mieluummin yksin jopa. Haluaisin jopa just tietynlaisen naisen, joka muistuttaisi erästä tiettyä rakastamaani naista, jota en koskaan saanut omaksi rakkaakseni. Tosin voisin hyvinkin kiinnostua tästä uudesta ihmisestä siten, että hänestä voisi tulla se elämäni rakkaus. Olen valmis muuttumaan, kehittymään ja muuttumaan parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi sille ehkä tulevalle puolisolleni.

T. Ap

Vierailija
17/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee olemaan tossa kuudenkympin korvilla tarjonta niukanlaista... Fiksuja saattaa tuurilla löytyä, mutta hyvännäköisiä... Ei, kyllä se on poika sillä tavalla, että oot jo menny onnesi ohitte.

Vierailija
18/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupee olemaan tossa kuudenkympin korvilla tarjonta niukanlaista... Fiksuja saattaa tuurilla löytyä, mutta hyvännäköisiä... Ei, kyllä se on poika sillä tavalla, että oot jo menny onnesi ohitte.

Tyttö. Ap on nainen. Terapeuttiinsa rakastunut nainen.

Vierailija
19/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mielestäsi 55+ kuuntelevat humppaa? En tunne yhtäkään sellaista. Kannattaa päivittää tiedot.

Provohan tämä on, mutta vastasinpahan kuitenkin.

Vierailija
20/43 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoittunutta.

Kohteenko haluat joka on oma fantasiasi? Mitä SINÄ tarjoat naiselle. Ei kukaan halua olla kohde. Vaan erityinen, juuri sinä.