Näin tyttären 16 v "poikaystävän" kävelevän käsi kädessä toisen tytön kanssa
en saanut koko yönä nukuttua, koska mietin. Tyttö on "seurustellut" kohta 6 kk yhden pojan kanssa ja eilen näin tämän pojan kaupungilla kävelemässä käsi kädessä toisen tytön kanssa. Nyt en tiedä pitääkö minun kertoa tästä tyttärelleni???
Kommentit (22)
Tietenkin kerrot. Jos siihen on hyvä syy niin ei varmaan tarvitse valehdella kun tytär ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Voihan olla että tyttösi on jo eronnut, muttei halua puhua asiasta.
en usko, että ovat eronneet. sunnuntaina vielä pitivät Facetimea koko illan.
Miksi lainausmerkeissä seurustelu ja poikaystävä? Seurusteleeko ne vai ei?
Jos poikaystävä elää tyttösi kanssa polyamoorisessa suhteessa. Nykynuoret ovat niin moderneja.
Kyselisin kautta rantain ovatko vielä suhteessa ja miten menee. Kaikkea ei kannata täräyttää päin naamaa ja korjata sitten seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kertominen sitten haittaa, jos ovat eronneet. Etkö halauaisi tietää, jos miehelläsi olisi myös toinen suhde?
Mä saattaisin ohimennen sanoa, että näin muuten "Paten" kaupungilla eilen, oli liikkellä "Ellan" kanssa. Mutta en sanoisi kädestä pitämisestä mitään. Kyllä se tyttö siitä jo sit itse kysyy poikkikseltaan, jos seurustelu vielä ajankohtaista ja epäilee jotain.
Normitilanne.
16v keskuudessa systeemi on nyt sama kuin Tinderissä aikuisilla. Tytöt katsovat että valinnan varaa on kun pojat juoksevat perässä, ja niinpä vain komeimmat ka hauskimmat pojat kiinnostavat.
Kun nämä pojat saavat kaikkien tyttöjen suosion, alkaa karuselli pyöriä. Tyttöystävä vaihtuu lennossa, ja joskus tyttöystäviä on useampia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Normitilanne.
16v keskuudessa systeemi on nyt sama kuin Tinderissä aikuisilla. Tytöt katsovat että valinnan varaa on kun pojat juoksevat perässä, ja niinpä vain komeimmat ka hauskimmat pojat kiinnostavat.
Kun nämä pojat saavat kaikkien tyttöjen suosion, alkaa karuselli pyöriä. Tyttöystävä vaihtuu lennossa, ja joskus tyttöystäviä on useampia samaan aikaan.
Jaa, markkina-arvotrolli on aloittanut aamuvuoron. Mulla kolme fiksua ja komeaa teinipoikaa, joista tytöt tykkää, mutta ei todellakaan mene noin kuin ylläoleva päässänsä kehittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lainausmerkeissä seurustelu ja poikaystävä? Seurusteleeko ne vai ei?
Varmaan siksi, että aloitus on teinisuhteita dissaavan provoilijan kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normitilanne.
Jaa, markkina-arvotrolli on aloittanut aamuvuoron. Mulla kolme fiksua ja komeaa teinipoikaa, joista tytöt tykkää, mutta ei todellakaan mene noin kuin ylläoleva päässänsä kehittelee.
Markkina-arvotyypit on trolleja, mutta äidit, jotka tietää tienipoikien ajatukset ovat hellyttävän naiveja.
Vierailija kirjoitti:
Anna nuorten hoitaa omat suhteensa.
Entäpä jos näkisit parhaan ystäväsi miehen baarissa sylikkäin vieraan naisen kanssa? Antaisitko asian olla.