Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vuokraan puoleksi vuodeksi omakotitalon,

Vierailija
13.04.2021 |

Voinko pyytää vuokranantajalta, että hän ei koko aikana käy paikalla, ei siis edes kulje tietä pitkin talon edestä? Vai herättäisikö tuo turhia epäilyksiä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vierailija
2/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Kuinka asia sitten kannattaisi esittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi pyytää ketään olemasn kulkematta yleisiä teitä pitkin!😂😂😂😂😂

Vierailija
4/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä valtuuksilla sinä voisit kieltää ketään kulkemasta tiellä, jos se ei satu olemaan yksityistie?

Vierailija
5/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Voithan sinä pyytää, mutta ei vuokranantajan tarvitse pyyntöäsi noudattaa. Hän saa kulkea tietä pitkin. Asunnonkin hän saa tarkistaa, kunhan sovitte ajan.

Vierailija
6/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Mikä asia? Että haluat estää vuokranantajan kävelyn tiellä? Mitä sä siellä talossa meinaat tehdä, "viljellä" jotain vai mitä?

Vierailija
7/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se siellä ramppaisi. Meidän naapuritalo on ollut useita vuosia vuokralla ja vuokranantaja on käynyt siellä muutaman kerran. 

toki se on pyytänyt meiltä, että ilmoitetaan jos on jotain epämääräistä :D 

Vierailija
8/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää, mutta hänen ei ole pakko toimia pyytämälläsi tavalla.

Jos minulla olisi omakotitalo vuokrattavana, ja potentiaalinen vuokralainen ehdottaisi tuollaista, en vuokraisi taloani hänelle.

Vierailija
9/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Mikä asia? Että haluat estää vuokranantajan kävelyn tiellä? Mitä sä siellä talossa meinaat tehdä, "viljellä" jotain vai mitä?

Ei ole mistään laittomasta kyse. Minulla on syyni, joita en tässä halua avata. Mutta ajattelin, että jos esitän asian oikein, voisihan viisas vuokranantaja noudattaa mielelläänkin pyyntöä. Vaikka en siis perustelisi paremmin.

Vierailija
10/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia sitä leipä elättää

Vierailija
11/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pyytää, mutta hänen ei ole pakko toimia pyytämälläsi tavalla.

Jos minulla olisi omakotitalo vuokrattavana, ja potentiaalinen vuokralainen ehdottaisi tuollaista, en vuokraisi taloani hänelle.

Miksi et?

Vierailija
12/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Ei ole mistään laittomasta kyse. Minulla on syyni, joita en tässä halua avata. Mutta ajattelin, että jos esitän asian oikein, voisihan viisas vuokranantaja noudattaa mielelläänkin pyyntöä. Vaikka en siis perustelisi paremmin.

Tuomoisen pyynnön (esitti sen miten tahansa) jälkeen viisas vuokranantaja siirtyy seuraavaan vuokralaisehdokkaaseen.

Vierailija
13/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna voi pyytää. Eri asia vaikuttaako se mitenkään.

Vierailija
14/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta vuokraisin, jos vuokralaiselle puolestaan sopii, että alueen kameravalvonta saa olla ennallaan eli jokainen pihaan saapuva kuvataan.

Vierailija
15/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Mitä ne syyt voi olla? Kukaan täällä ei tunne sua, voit ihan hyvin avata. Mä en keksi mitään muuta kuin huumekauppaa, bordellia tms...

Vierailija
16/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin tehdä ainakin suullisen sopimuksen, että vuokranantaja ilmoittaa soittamalla ennen omaa käymistään ja vierailuaan. En halua, että asunto olisi sotkuinen ja kaikki epämääräinen ei olisi näkyvillä.

Vierailija
17/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi.

Mitä ne syyt voi olla? Kukaan täällä ei tunne sua, voit ihan hyvin avata. Mä en keksi mitään muuta kuin huumekauppaa, bordellia tms...

Ei sillä ole nyt väliä, jos en edes uskalla lähestyä vuokranantajia tuolla pienellä pyynnöllä.

Vierailija
18/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalina aikana saattaisin ehdottaa, että etsi talo, joka vuokrataan koska omistaja on lähdössä ulkomaille. Mutta näin korona-aikana sellaisia ei taida löytyä.

Vierailija
19/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes vuokraa alle vuodeksi?

Vierailija
20/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes vuokraa alle vuodeksi?

No minä tarvitsisin talon käyttööni vain puoleksi vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän