Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pk-seudulla asuvalla aikuisella naisella enää minkäänlaista mahdollisuutta löytää parisuhdetta?

Vierailija
13.04.2021 |

Kysymys on otsikossa. Toivottomalta näyttää. Pitäisi olla julkkiskaunotartasoa, jotta löytäisi miehen, jos ikää on 35+. Olisiko ideoita flaksin parantamiseen? Nainenkin kävisi kumppaniksi ka ikähaarukkani on noim 30-60 vuotta.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy tuolta palstan 35v työttömältä autistilta? Hän on kovasti seuraa vailla.

Vierailija
2/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuseliitistä ei liene vaikea löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin löysin. Mutta harrastuksesta, ei mistään lihatiskiltä.

Vierailija
4/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy tuolta palstan 35v työttömältä autistilta? Hän on kovasti seuraa vailla.

Onko hän mies? Olisiko yleisempää tietoa tai kokemusta aiheesta?

Vierailija
5/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Uuseliitistä ei liene vaikea löytää.

Mitä tarkoitat uuseliitillä?

Vierailija
6/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maajussi keplaa, niin niitä nyt olis jonoksi asti.

Vierailija
7/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen -päiväyksesi on jo ylittynyt, mutta ehkä joku köyhä ja ruma mies kelpuuttaa vielä.

Vierailija
8/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku maajussi keplaa, niin niitä nyt olis jonoksi asti.

Kelpaa maaseudun mieskin, mutta mieluusti siten, että hän olisi valmis muuttamaan tänne päin. En enää edes oleta saavani täältä kotoisin olevaa miestä, sillä heillä on niin kovaa se vienti, että eivät ikäisestäni tietenkään kiinnostu, eivätkä kiinnostuneet silloinkaan, kun olin ihan nuori. Pk-seudulla on miesten markkinat. Miehet pääsevät valitsemaan ne kaikkein parhaat päältä.

T. Ap

Vierailija
9/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ennen -päiväyksesi on jo ylittynyt, mutta ehkä joku köyhä ja ruma mies kelpuuttaa vielä.

Voi olla köyhä, mutta jos ruma pitäisi ottaa, niin sitten olen mieluummin yksin. Eli siis se on totta, että minulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia ainakaan pk-seudulla eli ulkomaille tai maaseudulle pitäisi mennä?

T. Ap

Vierailija
10/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä löysin miehen Helsingistä, vaikka en edes itse asu siellä. Että kai niitä teillekin riittää.

Vierailija
11/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin siis kelpaa ja mies voisi olla maksimissaan noin kuusikymppinenkin. Olen hoikka ja ihan kuosissani, siisti ja vakavarainen, pitkähiuksinen ja ikäisekseni nuorehkon näköinen. Suostun moniin epämiellyttäviinkin asioihin ja voin maksaa suurimman osan kotitalouden kuluista. Miten voisin parantaa flaksiani?

T. Ap

Vierailija
12/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä löysin miehen Helsingistä, vaikka en edes itse asu siellä. Että kai niitä teillekin riittää.

Ei riitä kyllä. Täällä yli kolmekymppisen naisen ei kannata edes erota, sillä uuden suhteen löytäminen on käytännössä mahdotonta.

Vierailija
13/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi en etsinyt nuorena kumppania?!? 😥 Nyt harmittaa oikeasti. Olisi vain pitänyt käydä sitkeästi jossain tylsissä baareissa ja bileissä, vaikka ei kiinnostanut. Kukaan ei varoittanut minua etukäteen tästä.

T. Ap

Vierailija
14/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän mies? Olisiko yleisempää tietoa tai kokemusta aiheesta?

Siis autistikin käy. Ehkä itsekin olen vähän osapäivä-Asperger.

T. Ap

Vierailija
15/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneita miehiä 35-60 vuotiaiden joukosta löytyy kyllä. Ei tarvi olla julkkiskaunotar vaan riittää että on reipashenkinen ja taloudellisesti itse toimeen tuleva niin ei tarvi jäädä yksin. 

Vierailija
16/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä kyllä. Täällä yli kolmekymppisen naisen ei kannata edes erota, sillä uuden suhteen löytäminen on käytännössä mahdotonta.

No onpa erikoista. Ihan pistää miettimään, että miten minä tuon omani sieltä sitten nappasin. Kuitenkin pitkä ja komea, hyvätuloinen ja ennen kaikkea mukava, äärimmäisen huomaavainen ja älykäs mies. Kai sellaisen nyt luulisi teillekin kelpaavan?

Vierailija
17/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas typerä provo. Shiiiiit.....

Vierailija
18/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin siis kelpaa ja mies voisi olla maksimissaan noin kuusikymppinenkin. Olen hoikka ja ihan kuosissani, siisti ja vakavarainen, pitkähiuksinen ja ikäisekseni nuorehkon näköinen. Suostun moniin epämiellyttäviinkin asioihin ja voin maksaa suurimman osan kotitalouden kuluista. Miten voisin parantaa flaksiani?

T. Ap

Tätä ei tainnut nainen kirjoittaa...

Vierailija
19/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai löytää. Parisuhteita etsiviä miehiä on vaikka millä mitalla.

Itse olen 41 v mies, ja olen etsinyt parisuhdetta suunnilleen omanikäisistä naisista, mutta se tuntuu olevan kovin vaikeaa. Pitkä parisuhde päättyi muutama vuosi sitten.

En oikein luota Tinderiin eikä se kauheasti kiinnosta. En haluaisi tuottaa itselleni koko ajan pettymyksiä, ja ajatus tuosta svaippailusta ei tue käsitystäni siitä, että sieltä voisi löytää aidosti luotettavaa seuraa, jonka kanssa voisi saada toimivan, rehellisen parisuhteen.

Korona-ajan ulkopuolellakaan en halua käydä baareissa. En käytä alkoholia lainkaan, eikä humalaisten ihmisten seura houkuttele. 

Harrastuksissa tapaa naisia kyllä, mutta niihinkin liittyvät tapahtumat ja kokoontumiset ovat tauolla, joten mitään parempaa tuttavuutta ei voi oikein sielläkään tehdä.

Harmittaa. Kaipaisin hyvää ja luotettavaa parisuhdetta, jossa voisin jakaa ilot ja surut, viettää aikaa yhdessä. Kaipaan toisen aikuisen läheisyyttä ja kosketusta. Minulla on kaksi lasta, ystäviä ja lemmikkejä, mutta kyllä kaipaisin vierelleni aikuista naista parisuhteeseen.

Vierailija
20/72 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei ainakaan ole. 1 naista kohtaan on 100 miestä. Keskustelua ei saa avattua vaikka kuinka yrittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi