Kuka ihme katsoo näitä teennäisiä ruokaohjelmia?
Niin kuin tämä Farmikeittiön makupalat. Voi luoja! Kaunis nainen vääntää naamaansa ja lässyttää tekoseksikkäästi kameralle. Sitten tulevat taas ystävät ja sukulaiset (kuten Jamie Oliverille) kylään. Nauretaan, ja kaikilla on niin ihanaa. Ja olihan sitä ruokaakin ohjelmassa, tosin ”kokki” on pääosassa. Kehutaan, ihaillaan, ihmetellään, väännetään naamaa, ”Niin taivaallista ja hyvää”. Siis niin tehtyä ja teennäistä että pahaa tekee.
Kommentit (8)
Tekopyhää on enkä aina usko että se joka siinä sexailee itse asiassa on edes tehnyt näitä ruokia. Catering tuonut ja näin myydään tuotteita.
Minua taas ihmetyttää se yksi ruotsalainen puutarhaohjelma, jossa näperrellään aina jotain ihmevirityksiä puutarhaan. Näyttää aina siltä kuin pikkulasten majaleikit ja lopputuloksena puutarha on täynnä epämääräistä rojua.
Tanskalaisveljekset on ihan huiput. Niitä katson. Mutta nämä seksikkyyttään esittelevät saavat kyllä jäädä. Ja epäilen kyllä vahvasti etteivät itse edes laita noita ruokiaan, kun kamera ei kuvaa muuta kuin sitä seksikästä hymyilyä.
Nigella oli teennäisyyksien teennäisyys. Kaksi kohokasta riitti kokkiohjelmaksi.
Onko se ruotsalainen ohjelma Ernst I Toscana.Se on mahtava ohjelma vai onko
Karl-Fredrik på Österlen ? Kuvassa vaimonsa kanssa oletan.
https://www.tv4play.se/program/karl-fredrik-p%C3%A5-%C3%B6sterlen
Kuka katsoo näitä talenteja, selviytyjiä, myyriä, suurmestareita, Jonas nordmannia, pitääkö olla vidduuntunut (vaimikäseonkaan), putousta jne. (poimin listan maikkarin sivuilta, en viitsi listata muita kanavia, ymmärtänette yskän?)
Yhtä saamarin huutamista, typeriä mukatehtäviä ja juonittelua, tähän sitten nämä typerät pettämisohjelnat, mm. se jossa se kuusikymppinen vaalea pitkätukka yrittää olla syvällinen ja puhua seksikkäällä äänellä.
Ei zaatana! En ymmärrä.
Ja mistäkö tiijän nämä, no siitä, että käyn auttamassa naapuria, kun se halkaisi lonkkansa, jestas sitä mekkalaa, mikä noista alamittaisista paskaohjelmista lähtee.
Mä katsoin vasta viime viikolla hetken jotain ruotsalaista leivontaohjelmaa. Siinä mies teki prinsessakakkua, mutta sitä miestä kuvattiin enemmän koko ajan, siis sen kasvoja, eikä sitä kakun kasaamista ja koristelua. Ärsyttävää. Lopuksi näytettiin valmis kakku.
Aika moni, jos niitä jaksetaan tehdä. Tai sitten ihmiset vain jättävät telkkarin päälle sille kanavalle mistä se tulee, ja tuottajat luulevat ihmisten katsovan niitä.