Upseeri miehenä
Olen tavannut ihanan miehen, mutta hän on armeijassa töissä. Hän viettää tällä hetkellä varmaan lähemmäksi 100 vuorokautta sotimisharjoituksissa vuodessa, joten kannattaako tätä parisuhdetta jatkaa?
Kommentit (13)
Juu jätä vaan,mä voin ottaa sen.
M41v
Vähän sama kuin poliisit; turpaan tulee.
Menee kaupaksi, jos sulle ei kelpaa.
Mun esimiehellä on. Se esimies(nainen) on ihan nauta, en suosittele samaistumaan.
Mieluummin suomalainen kuin amerikkalainen some-mies, joka on (mukamas) Afganistanissa ja haluaa heti rahaa milloin mihinkin syyhyn vedoten. Henkilöllisyyskin kaapattu jne.
Riippuu onko opisto- vai ye-upseeri. Ensimmäisiin suhtaudun varauksella. Jälkimmäistä suosittelen. Luotettavia ja älykkäitä.
Kannattaa tiedostaa myös se, että upseereilla ei ole päätäntävaltaa sijoituspaikkansa suhteen. Yhtäkkiä saattaakin tulla muutto toiselle puolelle Suomea eikä siinä sinun sanasi paina mitään. Itse uraa tekevänä tämä oli todellla vaikeaa sulattaa. T:Upseerin ex-vaimo
Eronneita kaikki, pettävät. Tottakai asuminen kaukana perheestä altistaa kaikille houkutuksille.
Ne sotaharjoitukset vain tietävät lisätuloja.
Toinen upseerin ex-vaimo
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko opisto- vai ye-upseeri. Ensimmäisiin suhtaudun varauksella. Jälkimmäistä suosittelen. Luotettavia ja älykkäitä.
Aliupseeri on myös upseeri.
Upseerit tykkäävät yleensä pukeutua salaa naisten alusvaatteisiin joten ole varuillasi
Mietin vain kannattaako parisuhde lopettaa jo nyt, koska se olisi helpompaa
Ap