Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaa valokuvien ym. hävittämisestä !

Vierailija
14.08.2006 |

Mitä mieltä ihmisestä, joka hävittää kaikki menneisyytensä valokuvat, edellisten suhteiden kuvat ja jopa hääkuvansa (eronnut).

Hävittää itsestään vähänkin epäedulliset valokuvat myös. Heittää roskikseen kaiken tavaran ja vaatteet, joita ei usko juuri sillä hetkellä tarvitsevansa.

Kummallista vai ihan ok??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit viime muutossa mulla pimahti kun niitä oli jo yks valtava laatikko ja muutama pienempi eikä ollut paikkaa johon olisin ykskaks laittanu, ni heitin ison laatikon roskiin. Jälkikäteen on harmittanu suunnattomasti! :-(

Eli ihmettelen kyllä jos joku tekee niin, ihmettelen siis itseänikin!

Vierailija
2/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies halusi hävittää exänsä kuvat, kun ei jäänyt kovin hyviä muistojakaan. hänen vanhempansa pitävät hääkuvia jossain säilössä, kirjahyllystä ottivat pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ihmettele näitä kuvien hävittäjiä.

Vierailija
4/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä miksi sitä menneisyyttä kantaa mukanaan paikasta toiseen, katse on kuitenkin eteenpäin. Eipä ole tullut sitä laatikkoa kyllä edes avattua, muutosta toiseen on vain kulkenut mukana. Nyt elämä on siinä pisteessä että olen asettunut ja voisin sanoa menneisyydelle hyvästit.

Vierailija
5/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että jotain jättää sentään muistoksi? On se outoa että aina haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä ihankuin menneisyyttä ei oliskaan...

Vierailija
6/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta olis vähän outoa tässä ruveta tuijottelemaan exien kuvia. En välttämättä tykkäis, jos mieheni tekisi niin, joten oletettavasti tunne on molemminpuolinen.

Vierailija
7/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistot tarvi kuvia. Tärkeimmät muistot on sydämessä.

Vierailija
8/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muistot tarvi kuvia. Tärkeimmät muistot on sydämessä.

Eipäs kuin aivoissa, sydän on vain epämääräinen lihasmöykky.

Vierailija
9/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heittänyt suurimman osan valokuvista pois. En halua säilöä niitä, muistot ovat kyllä tallella.

Vierailija
10/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana kun päivässä otetaan saman verran kuvia kun filmikamera-aikana vuodessa tai parissa on syytäkin poistella osa. Mitä järkeä hautoa kaikkia kuvia itsellään kun ei niitä tärkeitä kuvia sieltä kuvapaljoudesta enää löydä?

Jokaisen oma valinta mitä sieltä poistaa. Itse en ole eronnut niin en osaa asettua eronneen asemaan tuossa hääkuvakysymyksessä mutta eksän (siis "vain" poikaystäväeksä) kuvat olen poistellut kyllä, samoin niitä epäedullisia kuvia itsestäni. En tosin kaikkia, niitä joita koen merkityksettöminä.