Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopas on "hienot" vaihtoehdot tarjolla

Vierailija
12.04.2021 |

Lääkäri tässä sitten ilmoitti, että minun pitäisi aloittaa vahva kortisonilääkitys, jotta sairauteni (mikä ei edes aiheuta mitään oireita tällä hetkellä) saataisiin parannettua, jotta tilanne ei huononisi.

Olipahan sitten kerrassaan ilahduttavaa lukea, että sairastamani sairaus toki todennäköisesti paranee, mutta kortisonihoidon seurauksena onkin sitten tiedossa diabetesta, osteoporoosia, ja vatsahaavakin saattaa tulla ja myöskin unettomuutta ja psyykkisiä ongelmia ja näiden lisäksi lihomista ja turvotusta, mitkä ovat ilmeisesti ne yleisimmät ongelmat (olen jo nyt reilusti ylipainoinen, enkä todellakaan halua lihoa lisää, eikä minulla ole työttömänä varaa laittaa koko vaatekaappia uusiksi, jos nyt lihon kortisonihoidon seurauksena useita kymmeniä kiloja mitä olen lukenut joillekin tapahtuneen - pinnallista tiedän, mutta ei sitä nyt ilman vaatteitakaan voi olla).

Että yksi tauti paranee, mutta pahimmillaan voi lääkityksen sivuvaikutusten takia tulla useita muita tilalle ja elämänlaatu todennäköisesti laskee merkittävästi.

No, täytyy se lääkitys varmaan aloittaa (mutta täytyy kyllä sanoa, että pelottaa, mitä kaikkea kamalaa on edessä sen lääkkeen takia)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme