Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori/huutis ja tavaran postittaminen ja muita vinkkejä?

Vierailija
12.04.2021 |

Postipakettiin pitäisi laittaa lähettäjän yhteystiedot (osoite ja puhelin), mutta eikä ole riskiä antaa noita ihan vieraalle ihmiselle? Haluaisin myydä turhaa tavaraa pois ja ehkä ansaita rahaa. Toimitus rajattuna pelkkään noutoon (jonnekin kodin ulkopuolelle, en antaisi omaa osoitetta) voi rajata mahdollisten ostajien määrää. Mitä tehdä? Muutenkin saa neuvoa, olen uusi netti-kirppiksillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi muuten on parempi Tori vai Huutonet?

Ap

Vierailija
2/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeää viinaa vai huumeitako myyt, kun on noin salaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeää viinaa vai huumeitako myyt, kun on noin salaista?

Ihan tavallista kodin tavaraa, mutta olen lukenut aika erikoisista ostajista enkä halua mitään vainoajaa , vaikka ovatkin varmaan ääritapauksia. En tosiaan ottaisi ketään noutamaan tavaraa suoraan kotia, koska asun yksin jne.

Vierailija
4/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, ilmeisesti täällä kellään ei ole ongelmaa jakaa yhteystietojaan tuntemattomille...

Vierailija
5/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin olen tuota asiaa välillä miettinyt. Mutta jos oikeasti se lähettämäsi tavara on sitä, mitä olet luvannutkin, niin tuskin vastaanottaja edes pahemmin kiinnittää huomiota noihin tietoihisi. Itse ainakin harvoin luen enempää mitään tietoja paketin päältä, kun innoissaan vaan revin auki! Mutta tosiaan ajatuksena pahempi asia kuin todellisuudessa.. :)

Vierailija
6/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa ostaa tavaran tuntemattomalta eli miten ajattelit hoitaa maksun? Mobilepay tarvitsee tietosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi