Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies puree sänkyleikeissä niin kovaa että jää mustelmat? Vaikka näkee että se sattuu ja en pidä siitä.

Vierailija
12.04.2021 |

Olen myös sanonut että ei kiinnosta moinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt joku uusi variaatio siitä ”miksi mies kuristaa” -avauksesta? Pitäiskö sun hakea apua jostain ihan muualta kuin täältä palstalta? Oikeasti.

Vierailija
2/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuiva kausi niin jos tajuaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sanoisit hiukan kovemmin, tai pure paskaa takasin. Aina aniset ruikuttaa, ihan kuin vieras ihminen jostain palstalta vois apuun tulla. ITSE pitää toimia!

Vierailija
4/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ns. merkata sinut, jotta muut näkevät sinua nussittavan jo. Ihan vastaavaa kuin lehmillä on korvamerkinnät.

Vierailija
5/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon toimesta tuota alkanut tekemään. Hyvin harvoin tosin mustelmia jää. Vaimo saa isot sävärit ja olen alkanut sitä kautta pitämään siitä itsekin.

Vierailija
6/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
7/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tosiaankin nainen merkitään omaksi.

Kun olin eka kertaa vieraan nussittavana pyysin vierasta puremaan fritsu pillun lähelle jalkojen laitaan. Ja minut merkittiin. Joka kerta kun mies laski siemenet sisään se merkkas minut. Aika monta fritsu oli sen yön jäljiltä.

Ja aika jännä tunne kun vielä olin orkussa mies nuoli pillua ja puri fritsun pillun laitaan.

Mieheni ihmeissään katsoi pillua ja kysyi mitä noi. Sanoin että noin monesti mut spermattiin, hetkeen kuluttua valuin mieheni spermaa.

Vierailija
8/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure miestä takaisin mulukusta niin oppii olemaan.

Vierailija
9/11 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä tuosta puremisesta ja olen sen sanonut. Mies sanoo että dominoivana miehenä voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
10/11 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä tuosta puremisesta ja olen sen sanonut. Mies sanoo että dominoivana miehenä voi tehdä mitä haluaa.

Entäpä sitten kun haluaa tehdä jotain muutakin. Kuten vaikka lyödä tai piiskata, kusta tai sylkeä päälle tms? Ei kai dominointi tarkoita sitä että voi tehdä ihan mitä haluaa, vaan siinä yleensä sovitaan rajat toiminnalle sekä turvasana, jolla kaikki toiminta loppuu heti.

Vierailija
11/11 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille kumiluu suuhun, kun alatte panemaan, niillä ne koiratkin leikkii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän