Mies kertoi kiihottuvansa blondeista, olen brunette jolla nyt mieli pahoittui.
Otsikossa se aika lailla tulikin. Olemme seurustelleet pari vuotta. Mies totesi pari viikkoa sitten että häntä kiihottaa vaaleat hiukset ja hänellä on niihin jokin fantasia.
Yllätyin itsekin kuinka pahalta tuo tuntui ja miten paljon jäi vaivaamaan. Miehen eksä on tietty oikein viimeisen päälle platinablondi mikä ei ainakaan helpota asiaa.
Nyt seksin aikana ällöttää ja ajattelen vain kuinka mieheni kuolaa blondeja naisia varmaan mielessään senkin aikana.
Olin itse asiassa miettinyt hiusteni vaalentamista tai ainakin jotain värimuutosta. Nyt tuntuu että tekisin sen vain mieheni mieltymysten vuoksi ja tulee jotenkin ala-arvoinen olo. Mietityttää myös kuinka vaivalla pitkät, alaselkään kasvatetut hiukset kärsisivät.
Loukkaannuinko turhasta? Miksi tämä tuntuu niin pahalta? Vertaistukea? Mielestäni omaan aivan hyvän itsetunnon mutta jotenkin tämä nyt kolautti ja tuntuu etten riitä.
Ja mietin sitäkin ettei ikinä tulisi mieleeni alkaa miehelleni latelemaan mitään ihannetyyppini piirteitä. Miltähän hänestä tuntuisi jos minä hehkuttaisin kuinka pidän ruskeista silmistä ja sixpäkistä, hän kun ei omaa kumpaakaan.
Kommentit (43)
Miten sä jaksat olla noin pöntön miehen kanssa?
Kertoo miehen älykkyydestä kaiken tarvittavan. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä. Harkitseppa.
Ihme suhtautuminen monella teistä. Ettäkö ei mitään väliä? Siis apua. Mulle tuollainen kommentti kertoisi kyllä että voi luoja miten hölmön miehen kanssa olenkaan. Siis eihän kukaan fiksu mies ajattele, varsinkaan sano ääneen tuollaista. Onko sun mies jotenkin kehityksestä jälkeen jäänyt vai muuten vaan tyhmä?
En jaksais tuollaista urpoa junttia hetkeään.
Saahan sitä haaveilla ei se niin vakavaa ole eikä sillä ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa. Nuorena näistä vastaavista itsekin ärsyynnyin, nykyään ymmärrän että mitä väliä.
Varmaan lähes kaikki naisetkin ottaisi mieluiten jonkun sellaisen kuin Kobe Bryant tai joku vastaava älykäs ja varakas hunk.
N45