Mies kertoi kiihottuvansa blondeista, olen brunette jolla nyt mieli pahoittui.
Otsikossa se aika lailla tulikin. Olemme seurustelleet pari vuotta. Mies totesi pari viikkoa sitten että häntä kiihottaa vaaleat hiukset ja hänellä on niihin jokin fantasia.
Yllätyin itsekin kuinka pahalta tuo tuntui ja miten paljon jäi vaivaamaan. Miehen eksä on tietty oikein viimeisen päälle platinablondi mikä ei ainakaan helpota asiaa.
Nyt seksin aikana ällöttää ja ajattelen vain kuinka mieheni kuolaa blondeja naisia varmaan mielessään senkin aikana.
Olin itse asiassa miettinyt hiusteni vaalentamista tai ainakin jotain värimuutosta. Nyt tuntuu että tekisin sen vain mieheni mieltymysten vuoksi ja tulee jotenkin ala-arvoinen olo. Mietityttää myös kuinka vaivalla pitkät, alaselkään kasvatetut hiukset kärsisivät.
Loukkaannuinko turhasta? Miksi tämä tuntuu niin pahalta? Vertaistukea? Mielestäni omaan aivan hyvän itsetunnon mutta jotenkin tämä nyt kolautti ja tuntuu etten riitä.
Ja mietin sitäkin ettei ikinä tulisi mieleeni alkaa miehelleni latelemaan mitään ihannetyyppini piirteitä. Miltähän hänestä tuntuisi jos minä hehkuttaisin kuinka pidän ruskeista silmistä ja sixpäkistä, hän kun ei omaa kumpaakaan.
Kommentit (43)
Mulle kans yksi eksä sanoi, että on heikkona ruskeasilmäisiin blondeihin. Jouduin kysymään, että mitäs hemmettiä täällä sit teet. Olen nimittäin ruskeahiuksinen vihreäsilmä.
Se homma kaatui muihin asioihin, mutta eipä tuo ollut kovin viisasta tuollaista tokaista. Ex-rouvansa sattui kyllä olemaan hänen heikkoutensa mukainen. 😁
Värjää hiukset platinablondiksi. Luultavasti se platinablondikin on luonnostaan brunette, mutta värjäsi ne miehen mieliksi. Miksi sinä et tee samaa?
Paltamammat on kyllä taitavia löytämään ihmeellisiä ja paskoja miehiä.
Blondeisssa on sellainen valoisuus mikä varmaan tullu jostain entisaikojen filmeistä kuten marilyn monroe josssa naiseus on tietyllä tavllaaan varmaan siinä ajassa kuvattu tietynlaisena feminiinisyytenä ja vapauutena elii kun on tyhmä niiin on siitten jotenkin vapaa. kuun 1900 luvun alussaa suomessa naisetkin alkoivat saamaan käydä kouluja ja tajuttiiin että heistä on muuhunkin kuin siinä roolimallisssa että mies painaa pellolla töitä ja nainen rehkiii keittiössä ja lastenhoidosssa.
Ei tollanen käy kyllä päinsä, olipa tyhmästi sanottu. Minustakin tuntuisi kurjalta. Mutta ehkä se oli vain tyhmä möläytys mitä hölmö mies ei vain tajunnut että loukkasi, koska ei tarkoittanut sitä niin.
Mutta.
Jos tuollainen on hänellä tapana tai on tulossa tavaksi, niin hän voi yrittää alistaa sinua henkisesti ja murentaa itsetuntoasi. Älä salli sitä vaan valmistautu sivaltamaan takaisin samalla mitalla.
"Minäkin pidän tuuheatukkaisista/pitkistä/tummista/isomunaisista miehistä/olen heikkona miesten sikspäkkeihin/kiihotun lentäjistä." Jos miehestä tuo tuntuu paskalta, niin toteat, että näinhän sinullakin on tapana puhua minulle. Se ei tunnu kivalta kuten näet. Voitko lopettaa.
Jos tämä ei mene perille niin pakkaa kamasi ja etsi mies, joka arvostaa sinua. Toki voit ohittaa tuon sivallusvaiheen muutenkin ja pakata kamasi ja etsiä vaikka heti miehen, joka arvostaa sinua. Mitä noita urpoja opettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Blondeisssa on sellainen valoisuus mikä varmaan tullu jostain entisaikojen filmeistä kuten marilyn monroe josssa naiseus on tietyllä tavllaaan varmaan siinä ajassa kuvattu tietynlaisena feminiinisyytenä ja vapauutena elii kun on tyhmä niiin on siitten jotenkin vapaa. kuun 1900 luvun alussaa suomessa naisetkin alkoivat saamaan käydä kouluja ja tajuttiiin että heistä on muuhunkin kuin siinä roolimallisssa että mies painaa pellolla töitä ja nainen rehkiii keittiössä ja lastenhoidosssa.
Marilyn ei ollut tyhmä. Tottakai blondi tuo aina valoa, Shakirakin sanoi värjäävänsä blondiksi jotta olo tuntuu pirteämmältä.
Jotenkin yllättää, että tällainen asia menee tunteisiin palstanaisilla. Luonne kai se tärkein ominaisuus ja sopivan luonteen kanssa pariudutaan. Harva meistä kuitenkaan on se ihanneulkonäön omaavan kumppanin kanssa. Itsekin kiihotun eniten isorintaisista blondeista ja tyttöystävä on lattarintainen brune, mutten vaihtaisi mihinkään. En nyt toki kertoisi ulkonäköihannettani.
Mun mies ihaili blondeja isorintaisia skandityyppejä ja minä olin pieni siro punapää.
14v jälkeen erottiin ja yllätys oli suuri kun uusi nainen olikin vanhempi, lyhyempi, tanakampi ja tumma😂
Jos mies sanoo tykkäävänsä blondeista niin jätä koko tyyppi. Minä ainakaan en tuollaista jaksaisi kuunnella ja miettiä. Etsisin jonkun joka tykkää bruneteista. Miksi mies edes on sun kanssa jos kerran kiihottuu blondeista? Taitaa olla melkoisen idiootti mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Marilyn vaan oli todellisuudessa kiharatukkainen brunette eli esitti koko elämänsä muuta kuin oli. Sellainen ei tee ihmistä onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Typerä mies. :D Siis harvinaisen typerä… Aina pitää sanoo se, mitä nainen haluu kuulla, nii sit kenellekkää ei tuu paha mieli. :)
Tämä.
Jotkut oppii sen nuorena, jotkut vanhempana, jotkut ei koskaan. Kun nainen kysyy mieheltä jotain naista ei kiinnosta miehen mielipide vaan nainen haluaa kuulla miehen sanovan jotain. Miehen tehtävä on osata tietää mitä se on.
M52
Isukki vastaa poikansa viestiin, molemmat vauva palstalla heh..
Älä ainakaan vaalenna hiuksia ja jos vaalennat, älä tee sitä itse kotona. Muuten voi olla aika äkkiä hiuskatastrofi päällä. Kaikkien hiukset eivät kestä vaalentamista ja saattavat kuivumisen lisäksi jopa katkeilla. Vaaleat hiukset eivät myöskään sovi läheskään kaikille. Julkkiksista on vaikka kuinka paljon esimerkkejä mm. Lana del Rey on brunettena kaunotar, mutta blondina kulahtanut. Samoin mm.Angelina Jolie.
Miehen dumppaamista voi kyllä harkita. Jos uudelleen möläyttää, tai ottaa tavaksi tuollaisen niin eiköhän se suhde ollut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yllättää, että tällainen asia menee tunteisiin palstanaisilla. Luonne kai se tärkein ominaisuus ja sopivan luonteen kanssa pariudutaan. Harva meistä kuitenkaan on se ihanneulkonäön omaavan kumppanin kanssa. Itsekin kiihotun eniten isorintaisista blondeista ja tyttöystävä on lattarintainen brune, mutten vaihtaisi mihinkään. En nyt toki kertoisi ulkonäköihannettani.
No mutta miksi ihmeessä? Miksi olet naisen kanssa joka ei ulkoisesti vastaa ihanteitasi? Viestistäsi kumpuaa jotenkin ylimielisyys. Olet hänen kanssaan vaikka on lattarintainen brunette. Huh huh. Hän ansaitsee rinnalleen miehen jonka ajattelee että "vau, tässä on mun elämäni nainen, upein, kaunein, seksikkäin ja älykkäin. Täys kymppi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn ei ollut tyhmä. Tottakai blondi tuo aina valoa, Shakirakin sanoi värjäävänsä blondiksi jotta olo tuntuu pirteämmältä.
Shakira värjäsi blondiksi koska isot kihot niin tahtoivat. Jenkeissä pitää pitää "blonde sex bomb" palvontaa yllä, näillä neitosilla ei ole mitään sanottavaa siihen haluavatko olla blondeja vai ei.
Jaa, mun mies fantasoi punapäistä silloin kun alettiin seurustelee. Muistan että muakin vähän harmitti. Joutu tyytymään blobdiin ja yhdessä ollaan oltu kohta 25 vuotta.
Ehkä ei kannata turhaan kovin vakavasti mieltänsä pahoittaa.
Mikä hitto on päässä vialla ihmisellä, joka laukoo tuollaista rakkaalleen!? Minulla oli muutama vuosi sitten poikaystävä, joka oli suunnilleen yleisen miesihanteeni vastakohta, mutten todellakaan aukonut hänelle päätäni siitä. Suhde oli hyvä ja loppui ihan muuhun kuin ulkonäkösyihin. Jos vapaaehtoisesti ottaa "väärän näköisen" kumppanin, niin sitten pidetään turpa kiinni, eikä loukata.
Jos mies sanoisi tuon vielä toisen kerran, kysyisin erittäin pistävästi että miksi sitten seurustelet pitkätukkaisen brunetin kanssa, olisit pysynyt yhdessä eksän kanssa joka ilmeisesti vastasi fantasiaasi? Kun sinähän voisit sitten helposti vaihtaa mieheen joka jumaloi brunetteja joilla on pitkät kiiltävät hiukset. Kolmannesta möläytyksestä menisi suhde poikki.
Tollot miehet sanovat tuollaisia ääneen naiselleen. Ihan sama kuin nainen lipsauttaisi kaljuuntuvalle keskikokoa pienemmän varustuksen omaavalle nörttimiehelleen että fantasioi todella lihaksikkaasta ja tuuheatukkaisesta raksamiehestä jolla on mahtava varustus. Ja kas, ihan sattumalta ex-poikkis olisi tuuheatukkainen raksamies..... Voisi pahoittua miehen mieli joksikin aikaa ja mustasukkaisuus nousta.
Vierailija kirjoitti:
Paltamammat on kyllä taitavia löytämään ihmeellisiä ja paskoja miehiä.
Ei, suurin osa miehistä on vaan paskoja. Ja ne jotka eivät ole, niin ne valehtelee, tai sitten ovat yksisarvisiin verrattavissa olevia harvinaisuuksia.
Hele... ti laappe, häivy tästä ketjusta! Just tuolla toisessa vauhkosit sun perversseistä sekojutuistas! Sairas paska!