Mies kertoi kiihottuvansa blondeista, olen brunette jolla nyt mieli pahoittui.
Otsikossa se aika lailla tulikin. Olemme seurustelleet pari vuotta. Mies totesi pari viikkoa sitten että häntä kiihottaa vaaleat hiukset ja hänellä on niihin jokin fantasia.
Yllätyin itsekin kuinka pahalta tuo tuntui ja miten paljon jäi vaivaamaan. Miehen eksä on tietty oikein viimeisen päälle platinablondi mikä ei ainakaan helpota asiaa.
Nyt seksin aikana ällöttää ja ajattelen vain kuinka mieheni kuolaa blondeja naisia varmaan mielessään senkin aikana.
Olin itse asiassa miettinyt hiusteni vaalentamista tai ainakin jotain värimuutosta. Nyt tuntuu että tekisin sen vain mieheni mieltymysten vuoksi ja tulee jotenkin ala-arvoinen olo. Mietityttää myös kuinka vaivalla pitkät, alaselkään kasvatetut hiukset kärsisivät.
Loukkaannuinko turhasta? Miksi tämä tuntuu niin pahalta? Vertaistukea? Mielestäni omaan aivan hyvän itsetunnon mutta jotenkin tämä nyt kolautti ja tuntuu etten riitä.
Ja mietin sitäkin ettei ikinä tulisi mieleeni alkaa miehelleni latelemaan mitään ihannetyyppini piirteitä. Miltähän hänestä tuntuisi jos minä hehkuttaisin kuinka pidän ruskeista silmistä ja sixpäkistä, hän kun ei omaa kumpaakaan.
Kommentit (43)
Kiitos ihanasta,lämminhenkisestä kommentista.
Odotin lähinnä että minut lytätään vain yli-mustasukkaisena ja heikkoitsetuntoisena yksilönä.
Toivottavasti tosiaan ei tule tapa noista möläytyksistä. Ärsyttää itseänikin miksi tämä meni niin ihon alle..
AP
Miehellä voi olla niin että jos noin on, tahtoo pitkään parisuhteeseen päinvastoin bruneten. Pitkässä ja lyhyessä suhteessa voi olla eri ”vaatimukset”. Niitä ei tarvitse yrittää täyttää.
Mitä hemmetin väliä jollain hiusten värillä voi olla?
Pystyykö joku oikeasti hiusten tai silmien värin perusteella määrittelemään keneen rakastuu?
Kysyt siltä että miksi hitossa on sitten bruneten kanssa. Kuulostaa kpäältä kun tuollaista sanoo omalle kullalleen
No voi . Ole oma itsesi . Kaikki naiset joutuu kestämään yhtä sun toista miehiltä. Mutta pidä sinä omat salaiset seksi suhteet .
Miettisin tarkkaan, että jatkanko miehen kanssa ollenkaan. Voi olla, että toi oli harmiton ja vähän ajattelematon kommentti.
Se saattoi myös olla manipuloinnin ja henkisen kiusaamisen alku. Vaikea sanoa, kun ei tunne miestä.
brunethan on parhaita mutta jos asia on tärkee
niin jaksakko blondata hiukset ja alapäänkarvotuksen
joko kuparin tai ohrapellon väriseksi?
Blondeillahan on vähä isompi värkki
mutta ei se menoa haittaa :)
Kulman kun laittaa kohilleen niin
alkaa vaahto lentää suusta :)
Typerä mies. :D Siis harvinaisen typerä… Aina pitää sanoo se, mitä nainen haluu kuulla, nii sit kenellekkää ei tuu paha mieli. :)
M26 kirjoitti:
Typerä mies. :D Siis harvinaisen typerä… Aina pitää sanoo se, mitä nainen haluu kuulla, nii sit kenellekkää ei tuu paha mieli. :)
Tämä.
Jotkut oppii sen nuorena, jotkut vanhempana, jotkut ei koskaan. Kun nainen kysyy mieheltä jotain naista ei kiinnosta miehen mielipide vaan nainen haluaa kuulla miehen sanovan jotain. Miehen tehtävä on osata tietää mitä se on.
M52
Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tosiaan ei tule tapa noista möläytyksistä. Ärsyttää itseänikin miksi tämä meni niin ihon alle..
AP
Miehillä on tapana esittää asioita vähän huonosti.
Ja sulla on varmaan ulkonäköpaineita, ihan ymmärrettävää naisena. Loukkaantuisin minäkin ja miettisin mistä mies minussa sitten tykkää jos kehuu muita eikä mua. Tässä tapauksessa hiusten väriä eikä mitään tiettyä ihmistä.
Porvoossa blondit ovat kuumimpia. Ei sitten mitään parempaa tarinaa irronnut tänäänkään?
öööh.. :D en ottais vakavasti tollasta miestä.. :D Vaikka mulla on joskus aina blondit / on ollu blondit, nii silti ottaisin mieluummin miehen joka tykkää enempi bruneista, koska sellasii löytyy todella paljon, ja koska mun oma karvotus on tummempaa ja silmät on tummat. :) Tykkään eniten miehistä jotka pitää mua ihanteena, ja vähän vähemmän miehistä, jotka pitää jotakuta muuta ihanteellisena. :)
Koska vaikka olisin 10 v blondi, niin silti kokisin että olen "brune" oikeasti, eli hiukset olis mulle vaan hiukset joita voi värjätä mutta brune se oikea väritykseni ja juurikasvu ja kaikki muut karvat tummaa. :)
ja oikeastaan kaikista mieluiten ottaisin miehen jolle hiustenväri olis se ja sama, sellasia löytyy varmaan eniten. :DD
Voi se kiihottua myös bruneteista ja punapäistä.
Sanot että: ”no voi harmi” kohautat olkapäitä ja jatkat: ” toisaalta minäkin kiihotun isomunaisista miehistä, joten kai me sitten tasoissa ollaan”
Kumma, että nimenomaan hiusten väri on se asia, mikä kiihottaa, muusta viis. Mies taitaa olla vähän tyhmä, kun ruskeahiuksiselle tuollaisen kertoo. Voi olla myös, että pitää kaverina/itsestäänselvyytenä. Mulla oli paska ihmissuhde, jossa mies kertoi minkälainen perse on paras. Mulla ei tietenkään sellainen ollut. Erottiin onneksi, koska muutakin vähättelyä oli "ei pahalla ". Jos toi oli ainoa möläys niin ei siinä mitään, mutta tyylistä päätellen kommentoi muutakin?
Sinä voit värjätä tukan ja mies voi ostaa ruskeat piilarit. Win-win.
Kyllä minäkin kiihotun pitkistä, komeista ja lihaksikkaista miehistä. Puolisoni ei tällainen ole, mutta en missään nimessä häntä vaihtaisi.
Hän on hellä, älykäs ja määrätietoinen ja saa minut nauramaan.
Kumma tarve ihmisillä avautua ja pahoittaa toisen mieli
Nykyään ollaan niin spesifejä ja ulkonäkökeskeisiä, että kannattaa sanoa kauniita asioita siitä kumppanista ja tuoda niitä muita mieltymyksiä varovaisemmin esille.
Kun se nyt kuitenkin (?) onnistuu kiihottumasn muustakin kuin vaaleasta tukasta, anna olla jos voit. Hän ehkä vähän huonosti.ilmaisi itseään, tuskin tarkoitus oli pahoittaa sun mielesi. Älä ainakaan pistä pahaa mieltä kiertoon ja sano jotain mistä hänelle ehkä tulisi paha mieli. Niin uusi juttu vielä, että tunnustele onko tuo tahdittomuus vahinko vai tapa
Älä suotta kanna tuota pahaa mieltä mukana, vaan päästä siitä irti ja aloita puhtaalta pöydältä. Pieni möläys ihmiskunnalle :)