Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä välipaloja/herkkuja ottaisin mukaan synnytyslaitokselle? Kertokaa omia suosikkeja!

Vierailija
12.04.2021 |

Jotain välipalapatukoita tms. Itse en juurikaan noita ostele niin en tiedä mitkä ovat hyviä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai synnytyksen jälkeen vähän saa syödä?

Tottakai saa syödä - seuraavat 20-30 vuotta. Ja sitten havahtua.

Vierailija
42/42 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sairaalasta. TAYSsissa ei saanut ruokaa, homma meni niin vaikeaksi, että minulle piti laittaa sitten sokeritippa koska pimeni silmissä ja verensokeri putosi. Seuraavana päivänä oli hoitsut erikseen varanneet minulle ruokaa jemmaan. Oli siis helpompi laittaa mulle tippa kuin hankkia mulle syötävää, en edelleenkään ymmärrä.

Pienessä keskussairaalassa taas oli 24/7 tarjolla jukurtteja, hedelmiä, näkkileipää, mysliä, pikapuuropusseja, teetä, mehuja, luumusosetta, luumukiisseliä ja luumumehua.

Itse otan aina sairaalaan mukaan oman suolapurkin, ekalla kerralla ihan lääkärin kehoituksesta kun verenpaineet laski koko ajan, eikä liikunnalla nousseet (ei edes suuttuessa...). Mun kroppani ei ole ilmeisesti koskaan kuullut valkotakkipaineista. No, sairaalan ruuat olivat niin vähäsuolaisia, että viikon jälkeen en pysynyt kunnolla enää pystyssä (jokainen, jolla on paineet olleet luokkaa 40/60 tietää, mikä fiilis on) ja hoitava lääkäri suositteli suolalisää :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi