Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunika on pitkän ja hoikan päällä kivan näköinen. Mutta miksi niissä on niin rumia kuvioita?

Vierailija
12.04.2021 |

Nättejä tunikoita on vaikea löytää. Tunika myös mielletään lösähtäneen kotiäidin asuksi, mutta oikeasti se on ihan näpsäkän näköinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hyvin usein mietin miksi tehdään niin paljon uskomattoman rumia kankaita?? Samalla rahalla ja vaivalla saisi aikaan kaunista, niin pitää tehdä juuri tuollaista sekasortoista yrjökuosia, jota kukaan järkevä ihminen ei halua ylleen.

Jep. Sama pätee lasten ulkohaalarikankaisiin. Niitä täytyynolla suunnittelemassa a) värisokeat b) mielenterveysongelmaiset c) molemmat henkilöt😳

Vierailija
22/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset turpoavat, niin väljän mallisille läskitunikoille on kysyntää.

Siinä unohtuu, että tunikakin voi olla vartalon muotoja (ja nyt en tarkoita muodoilla läskejä) imarteleva vaate.

Jaa, minä en ole koskaan tykännyt muotoja nuolevista paidoista. Ahdistavia. Aina olen tykännyt imartelevasta alaosasta ja väljemmästä yläosasta.

Miksei molemmat osat voi olla imartelevia? Ei tarvitse olla makkarankuorta tai puolijoukkuetelttaa, vaan jotakin siltä väliltä.

Ehkä. Minä. En. Tykkää. Imartelevista. Paidoista. Kuten. Muutama. Vuosi. Sitten. Selkeästi. Ilmaisin. Huoh. Minulla on myös mahan turpoamisongelmaa. Vähänkin laktoosia niin maha paisuu palloksi. Joten yhä edelleen: käytän löysiä yläosia ja tiukempia alaosia. Aina olen tehnyt niin ja tulen tekemään. Se on minun tyylini. En minäkään tule kyselemään sinulta, että miksi et käytä sellaista ja tällaista ja tuollaista vaatetta🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä löysä yläosa tarkoita aina automaattisesti valtavaa yläosaa. Käytän minä sellaisiakin joskus. Löysistä housuista en välitä.