Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voi lihoa ja turvota viikossa??

Vierailija
12.04.2021 |

Olen 170cm nainen ja tavoitteena on saada paino 65 kiloon. Just nyt paino on tasan 70. Mutta reilu viikko sitten pääsiäislauantain aamulla se oli vielä 68.6. Paino nousi kuudessa päivässä 70.9 kiloon pääsiäisherkuttelujen johdosta. Yli 2kg kuudessa päivässä lisää. Kuinka suuri osa painonnoususta on rasvaa ja paljonko turvotusta? Viime perjantaina jätin herkut ja paino pudonnut nyt 900grammaa. Tuntuu hurjalta että kuudessa päivässä tulee noin paljon painoa lisää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteitä kertynyt. Ihan helposti paisuu ton verran. Olin aika niukalla ravinnolla hampaan poiston jälkeen (helvetillinen kipu). 102,8 kg painoin kun aloin taas syömään enemmän. Viikko siitä niin 107 kg. Olen kuitenkin aika iso ukko. Suhteessa aika samanlainen painon muutos viikossa.

2/5 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 1.69 , paino nyt 74. Vuosi sitten 66 , koronan jälkeen 67 eli tammikuussa. Että kyllä se heiluu . Olen pikkudietillä.Juuri söin päivän ainoan aterian.

Yhden paistetun makkaran peruunapinaatin (täytetty peruna) kanssa ja palan aubergiiniä. 

Illalla ihan vaan hedelmää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tavoitteena 65. Kesäkuuhun mennessä. 

Vierailija
4/5 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin kerran + 8kg pöhöä viikossa All Inclusive-lomalla. Alkupaino oli 75 kg. Olen 172cm pitkä. Meni kaljaa ja donitseja... 

AP:n tilanne on normaalia heilahtelua. 

Vierailija
5/5 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedin kerran + 8kg pöhöä viikossa All Inclusive-lomalla. Alkupaino oli 75 kg. Olen 172cm pitkä. Meni kaljaa ja donitseja... 

AP:n tilanne on normaalia heilahtelua. 

Sori mut repesin - kun mulle kävi about samalla lailla. Vaatteet ehti jäämään pieneksi kahden viikon reissulla. Onneksi se myös suli kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi