Tunika on pitkän ja hoikan päällä kivan näköinen. Mutta miksi niissä on niin rumia kuvioita?
Nättejä tunikoita on vaikea löytää. Tunika myös mielletään lösähtäneen kotiäidin asuksi, mutta oikeasti se on ihan näpsäkän näköinen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tunikoita. Ehdottomasti paras vaate! Ja paras tehdä itse, niin saa parhaat värit ja kuviot. Nuo oksennuskuvioiset teltat ovat yleensä ylipainomakkaroiden peittämiseksi suunniteltuja. Hoikalle sopii tunikasta vähän istuvampi malli.
Hih!
Näistä yksikään ei sytytä. Ja mitä nuo napapaidat tekevät tunika-haun joukossa?
https://www.stockmann.com/muoti/naiset/vaatteet/paidat-tunikat/tunikat?…
Vierailija kirjoitti:
No onpa tosiaan rumia / tylsiä. Just perus-tanttakamaa, tehty helpolla kaavalla vaan sarjatuotantona "varmoista väreistä", että kelpaisivat mahdollisimman monelle.
Kyllä kannattaa tehdä itse mielummin. Samalla saa muokattua omalle vartalolle sopivan muodon ja koon.
Tunika on pahin viholliseni. Ei ole mitään toista sellaista vaatetta, joka saisi minut näyttämään yhtä pahalta. Tunikat itsessään ovat kyllä tosi kivoja.
Ihmiset turpoavat, niin väljän mallisille läskitunikoille on kysyntää.
Siinä unohtuu, että tunikakin voi olla vartalon muotoja (ja nyt en tarkoita muodoilla läskejä) imarteleva vaate.
Vierailija kirjoitti:
Mene katsomaan muiden verkkokauppojen tarjontaa. Stockmann kuvittelee myyvänsä tyylikkäitä vaatteita, mutta nuo däkit ovat kaukana siitä.
Tykkäisin kanssa tunikoista, koska ne on pitkiä nii ei tarvi huolia näkyykö pehva kun istuu tai nostaa käsiä.
Mä hyvin usein mietin miksi tehdään niin paljon uskomattoman rumia kankaita?? Samalla rahalla ja vaivalla saisi aikaan kaunista, niin pitää tehdä juuri tuollaista sekasortoista yrjökuosia, jota kukaan järkevä ihminen ei halua ylleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä hyvin usein mietin miksi tehdään niin paljon uskomattoman rumia kankaita?? Samalla rahalla ja vaivalla saisi aikaan kaunista, niin pitää tehdä juuri tuollaista sekasortoista yrjökuosia, jota kukaan järkevä ihminen ei halua ylleen.
En ymmärrä minäkään. Miten ne voivat mennä kaupaksi?
Lösähtänyt kotiäiti ja makkarat peittävä oksennuskuvioinen teltta. Hehehe.
Tunikaa oli tarkoitus pitää peittämään persusta jos käytti vaikka leggareita(siis ennen persvako leggari muotia) Tunikahan on todella vanha vaate ja erittäin käytetty nykyäänkin. Jos inhoaa vaatteen "säkkimäisyyttä" niin kiva vyö vyötäröllä muuttaa lookin :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä unohtuu, että tunikakin voi olla vartalon muotoja (ja nyt en tarkoita muodoilla läskejä) imarteleva vaate.
Jaa, minä en ole koskaan tykännyt muotoja nuolevista paidoista. Ahdistavia. Aina olen tykännyt imartelevasta alaosasta ja väljemmästä yläosasta.
Vierailija kirjoitti:
Lösähtänyt kotiäiti ja makkarat peittävä oksennuskuvioinen teltta. Hehehe.
Pidin sellasta yökkö kuosista just tänään. Toivottavasti kuvotin sua 😄
Vierailija kirjoitti:
Samalla rahalla XDDDDD Ei kukaan VOI olla noin naiivi XDDDDDDD 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä en ole koskaan tykännyt muotoja nuolevista paidoista. Ahdistavia. Aina olen tykännyt imartelevasta alaosasta ja väljemmästä yläosasta.
Mainitsemaasi väljä yläosa + piukka alaosa näkyy runsaasti raskasryntäisten + tikkujalkaisten täti-ihmisten yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei molemmat osat voi olla imartelevia? Ei tarvitse olla makkarankuorta tai puolijoukkuetelttaa, vaan jotakin siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Läskit eivät ole muotoja vaan nimenomaan muodottomuutta. Itse läskinä rakastan väljiä tunikoita, peittävät isoa mahaa, ja aina housutkaan ei mene kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta, joka paikassa vaakaraitaa, eri levyisenä, mustaa, beigeä, harmaata, armeijanvihreetä. Jos jossain näet keltaista, vihreää, punaista tai lilaa, kukkakuosia tai muuta iloista, niin loppuvat heti ja uusia ei tule. Esimerkiksi Ratialla oli pari vuotta sitten kaunis pinkki kukkakuosinen tunika, loppui ennen kuin ehdin huomaamaan. Luvattiin lisää seuraavana vuonna, no eipä ole tullut koskaan. Todella masentavia kuoseja ja värejä ja hinnat kuitenkin ihan pilvissä.
Mä rakastan tunikoita. Ehdottomasti paras vaate! Ja paras tehdä itse, niin saa parhaat värit ja kuviot. Nuo oksennuskuvioiset teltat ovat yleensä ylipainomakkaroiden peittämiseksi suunniteltuja. Hoikalle sopii tunikasta vähän istuvampi malli.