Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muille näin Instagramissa? Tulee stalkkeri olo...

Vierailija
12.04.2021 |

Minulle on käynyt useasti niin, että surffatessani instassa vastaan tulee mielenkiintoinen profiili. Saatan selata sitä, mutta en tykkäile enkä kommentoi, ainoastaan katselen sisältöjä. Sitten saatan vaikka seuraavana päivänä muistaa kyseisen asian ja mennä sinne profiiliin jos jäänyt jotain kiinnostavaa katsomatta. Sitten profiili onkin muuttunut yksityiseksi! Ei siis haittaa, jokaisen oikeus se on mutta pistänyt silmään kun minulla on käynyt nyt useaan kertaan tällä tavalla. Ja joitakin ihmisiä jotka tiedän muualta somesta vuosien takaa (esim ask.fm ja sieltä "ask-feimit"), saatan käydä sillon tällöin katsomassa ns kuulumisia, ja käynnin jälkeen kun seuraavan kerran käyn niin on profiili yksityinen. OLENKO VAINOHARHAINEN VAI KÄYKÖ MUILLEKIN NÄIN?

PS. tämä somekäytökseni saattaa johtua siitä, että en ala seuraamaan ihmisiä kovin helpolla vaan oon enemmän stalkkailija melko pitkään ennenkuin seuraan. Sillä seuraamisella on nykyään taloudellinen arvo ja vaikutusarvo, ei voi suoda kelle vaan 8)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen minäkin huomannut. 😀

Vierailija
2/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai instsgramissa näe kuka on julkista profiilia käynyt katsomassa?? Itsekin oon välillä stalkkaillut puolituttuja, ja sitten kun oon mennyt uudestaan profiilia katsomaan, on tili muuttunut yksityiseksi. Pistää miettimään, että tietävätkö kuitenkin ... hmm... 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu monestikin käynyt että hoksaan yhtäkkiä jonkun tyypin, käyn katsomassa hänen instaansa. Sitten se tyypin profiili jää siihen "viimeksi haetut" kohtaan joten saatan eksyä sitä kautta profiiliin tylsyyksissäni hyvinkin pian uudestaan. Painan itseni sinne ja tadaaa, profiili on yksityinen vaikka ihan vasta selasin sitä. Nyt kertokaa mitä on tämä

Vierailija
4/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä kuka katsoo, ellet tykkää tai katso videoita. Videoihin ja stooreihin jää käyntijälki.

Vierailija
5/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt! Kerran stalkkasin tietokoneellani USEITA profiileja ja seuraavalla kerralla ne kaikki olivat yksityisiä. Siis nyt oli valehtelematta kyse yli kymmenen ihmisen profiileista. Vanhoja koulukavereita, jos joku nyt sattuu ihmettelemään.

Vierailija
6/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä kuka katsoo, ellet tykkää tai katso videoita. Videoihin ja stooreihin jää käyntijälki.

Mistä videon katsojat näkee? En näe omistani kuin ne ketkä tykänneet. Tykänneiden yläpuolella lukee moniko katsonut, mutten saa nimilistaa mistään näkyviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän