Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on ollut radio tms päällä nukkuessasi, onko se ääni tullut uneen ja vaikuttanut unen tapahtumiin?

Vierailija
12.04.2021 |

Minulla on muutaman kerran. Kerran kun radiosta tuli musiikkia, yritin unessa epätoivoisesti saada radiota hiljaiseksi. Ja muuta vastaavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tv jos on päällä, tulevat tapahtumat joskus uniin.

Vierailija
2/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen torkahtanut sohvalle kauhuleffaa katsoessa ja olen sitten nähnyt jotain painajaismaista unta, johon elokuvan äänet vaikuttivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Joskus katsonut jotain järkkyä murharealitya, nukahtanut siihen ja ollut unessa itse murhan uhri. Kokenut hirveän kidutuskuoleman ja kuunnellut sitten kaikki murhatutkimukset ja oikeudenkäynnit pilven päältä. Pitäisi katsella jotain vähän kevyempää kamaa jos on vaarana että nukahtaa ;)

Vierailija
4/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen unimeditointeja. Joskus kun olen kuunnellut esim. rakkausaiheisia meditointeja olen nähnyt todella ihania unia.

Vierailija
5/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin keskellä päivää nukahtanut TVn eteen ja sit näin unta että kylpyhuoneen lattiakaivosta yrittää tulla ulos iso joukko rottia.

Heräsin ja kelasin tv sarjan takaisin ja sarjassa puhuttiin rotista ohimennen ja ajankohdaltaan olis sopinut siihen että ne ilmaantui uneen.

Vierailija
6/6 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli CD soimassa, näin unta että olin ko. artistin keikalla.

Kerran havahduin musiikkiin (oli ajastus) mutten jaksanut herätä. Nousin sammuttamaan kaukosäätimestä, ei toiminut. Sitten sammutin pääkatkaisijasta, ei sekään lopettanut musiikkia. Lopulta vedin tepselit seinästä ja musiikki vaan jatkui, tuumasin että WTF! Sitten heräsin ja tajusin nähneeni unta.