Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko kauriin näkymisestä pihalla ihan oikeasti soittaa hätäkeskukseen?!?!?!?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniaisissa tarvitsee. Vain Kauniaisissa.

Vierailija
22/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuosia elänyt noin 20 kauriin lauma nurkissa. Talvella ovat yhdessä porukassa , kesällä emot vastineen. Yksi emo vasa pari pesiytyi pojan huoneen ikkunan alle omppupuun varjoon koko kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis metsästysaika niin ampuisin sen pois kuleksimasta. Nyt täytyy vaan syöttää pihamaan annit sille nelijalkaiselle ruohonleikkurille.

Vierailija
24/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä näin kuinka ilta-auringossa kauris nappasi omenapuun alakasvustosta omenan suuhunsa. Oli yksi kauneimmista eläimistä mitä olen suomessa nähnyt.

Vierailija
25/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille turhista soittelijoille pitäisi määrätä todella raskaat rangaistukset, koska hätäkeskusten kuormittaminen saattaa maksaa jonkun ihmisen hengen. Rikosnimikkeeksi tapon yritys ja viisinumeroinen sakko, josko se vähän hillitsisi typeriä mammoja jotka hätääntyvät täysin turhasta.

Vierailija
26/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mennyt ensin katsomaan onko aidassa jumissa vai ei? Sitten vasta soittanut apua jostain (ei häkestä) jos kauris olisi ollut jumissa ja loukkaantunut.

Vierailija
27/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille turhista soittelijoille pitäisi määrätä todella raskaat rangaistukset, koska hätäkeskusten kuormittaminen saattaa maksaa jonkun ihmisen hengen. Rikosnimikkeeksi tapon yritys ja viisinumeroinen sakko, josko se vähän hillitsisi typeriä mammoja jotka hätääntyvät täysin turhasta.

Onhan näitä soitteli joita, jotka soittavat jälkeen kun on sähkökatko tai hanasta ei tule vettä. Todellakin, sakot uusavuttomille.

Yksi hieman hoidon tarpeessa ollut nainen soitteli häneen, että kotona palaa. Kun palokunta saapui, tämä lady ilmestyi ovelle ilkosillaan ja leperteli palokunnalla, kuinka sai itse palon alun sammumaan. Reppana. Toivottavasti en mene yhtä sekaisin ikinä.

Vierailija
28/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumeroon soitetaan silloin, kun on hätä. Vaikea kuvitella, että kauris voisi aiheuttaa hätää kenellekään muulle kuin pahasti vainoharhaiselle. Silloin apua tarvitsee soittaja itse eikä kauris.

Vierailija
29/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumeroon soitetaan silloin, kun on hätä. Vaikea kuvitella, että kauris voisi aiheuttaa hätää kenellekään muulle kuin pahasti vainoharhaiselle. Silloin apua tarvitsee soittaja itse eikä kauris.

Vierailija
30/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut neljäkin rusakkoa pihassa yhtä aikaa ja kerran meni kokonainen peuralauma pihan läpi.Näin hurjaa on Keski-Suomessa.

No ihan samanlaista se on tässä Kauniaisten naapurissa: kettuja, metsäjäniksiä, supikoiria, kettu, mäyrä (!)... Tosin lauma peuroja oli emo & 3 vasaa. Söivät meidän luumut suoraan puusta. Ei ne muuten v****ta, mutta kun kuljettavat punkkeja mukanaan. Ja ei, en oo kertaakaan häkeen noista soittanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi