Haluaisitko risteillä Hankoon?
Kommentit (22)
En. Enkä Kotkaankaan. Olen risteilemättä.
Onko risteily vai hanko tässä se juttu?
En vaan menisin autolla. Ja menen ja tulen kuten huvittaa
"Viking Line risteilee Kotkaan ja Hankoon ensi kesänä"
Voisin ihan hyvin mennäkin risteilylle Helsingistä Kotkaan tai Hankoon. Otettaisiin miehen kanssa paras mahdollinen sviitti. :-)
Ehkä ideana ei ole pelkästään Hanko tai Kotka, vaan se laivallaolo.
Jotain varustamoiden pitää nyt yrittää, laivan makuuttaminen maksaa sekin (tuolla niitä on kaksin kappalein Turun satamassa, yksi valkoinen ja toinen punainen).
Tahtoisin. Tykkään risteilyistä ja Hanko ois kiva kokea
Miksen.. Tuohan on oikeasti aika kivakin idea. Itseasiassa mieluummin mä tuollaiselle lähtisinkin kuin Tallinnaan..
Ehkä jollain pienemmällä paatilla, mutta en välttämättä noilla Viikkarin isoilla laivoilla.
Joo, jollain pienemmällä veneellä ois kiva mennä ja niin että voisi olla paljon kannella. Sellainen päivä Hangossa risteily ois mahtava! Mutta max 80e maksaisin risteilyistä ilman ruokia.
Mä en tajunnu, mistä se laiva lähtee. Esim. Turusta Hankoon on niin lyhyt matka, että ihan sama vaikka seilaisi omassa kylpyammeessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnu, mistä se laiva lähtee. Esim. Turusta Hankoon on niin lyhyt matka, että ihan sama vaikka seilaisi omassa kylpyammeessaan.
No mitä maksaa, jos mennään sillä ammeella ?
Ja onhan buffetti myös, se kuuluu kunnon risteilyyn ( lisäksi tietysti päivätanssit ja bingo).
Vierailija kirjoitti:
No tuollahan IS/Taloussanomat-linkissähän se kerrotaan.
poriin, vaasaan, kokkolaan, ouluun ja kemiin, kiitos. ja hailuotoonki toki.
⛴️
Mistä?