Kysymys apteekin työntekijöille tai muille lääkkeen iteroinnista tietäville
Minulla on pitkään ollut käytössä lääke, joka interoitu 20 pv välein. Nyt resepti uusittiin, niin voinko hakea f aikaisemmin (näkyy Oma Kannassa uutena iteroituna reseptinä) vai pitääkö odottaa 20 pv kuitenkin?
Kommentit (10)
minä olen saanut piilottamalla omakannassa edellisen reseptin.
Mietin itse kanssa, että voisko noin saada vähän aikaisemmin. Oltais lähdössä mökille enkä jaksais lääkkeiden takia odottaa. ap
Minuakin kiinnostaisi, onnistuuko tämä?
Olen pistänyt merkille, että aina kun haen adhd lääkettä, käy työntekijä jonkun kansion kimppuun.
Muita lääkkeitä haettaessa näin ei tapahdu.
Onko tuo sitä iterointia?
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että aina kun haen adhd lääkettä, käy työntekijä jonkun kansion kimppuun.
Muita lääkkeitä haettaessa näin ei tapahdu.
Onko tuo sitä iterointia?
Iterointi-sana tarkoittaa toistoa. Olettaisin että lääkereseptien iterointia koskee erinäiset rajoitukset väärinkäytösten minimoimiseksi. Voithan kysyä mitä se sieltä kansiosta plärää :p
Voit hakea. Kyseessä uusi resepti.
yks vaan kirjoitti:
minä olen saanut piilottamalla omakannassa edellisen reseptin.
Ei se noin mene.
Kelan lääkekorvaus kannasta näkee apteekissa, milloin jokin lääke on milloinkin asiakkaalle luovutettu.
Ei siinä mitkään resptien piilottelut vaikuta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse kanssa, että voisko noin saada vähän aikaisemmin. Oltais lähdössä mökille enkä jaksais lääkkeiden takia odottaa. ap
Jos farmaseutit ja proviisorit saisivat euron joka kerta, kun joutuvat kuuntelemaan tätä nurinaa mökille tai matkalle lähtemisestä, he olisivat kaikki miljonäärejä. Ihan kuin he voisivat sen kummemmin vaikuttaa siihen, milloin asiakkaalle saa lääkkeitä luovuttaa.
Se on uusi resepti ja uudet iteroinnit. Hae pois vaan.
Et voi. Tiedoissasi näkyy, koska edellinen erä on toimitettu.
proviisori