voinko olla raskaana
harrastimme siis eilen kumppanini kanssa suojaamatonta seksiä ensimmäistä kertaa ikinä, mutta kumppanini veti hänen kalunsa pois juuri ennen kuin tuli joten hän ei siis tullut sisääni. Voinko silti tulla raskaaksi? Minua pelottaa koska olen vielä alaikäinen ja en halua kertoa äitille jos nyt tulisin raskaaksk ja todellakin tekisin abortin. Kerkeäisin vielä ottaa jälkiehkäisyn, mutta minulla ei ole tarpeeksi rahaa siihen ja apteekki on aivan liian kaukana eikä äiti päästä minua lähtemään. Voitteko siis auttaa ja kertoa, että onko mahdollista, että voisin tulla raskaaksi?
Kommentit (3)
Taitaa nyt käydä niin, että mukulahan sieltä pimpsasta pullahtanee loppu vuoden puolella. Kannattaa oppia ettei luota jätkiin tommosissa asioissa.
Jahas, taas näitä luokkaa "how you make babbee?" kysymyksiä.
Siis kerran vielä sinne luokan perällekin:
Jos olet harrastanut vaginaalista seksiä (siis nimenomaan miehen kanssa), voit olla raskaana, oli sitten käytössä lähes mikä tahansa ehkäisy. Ja ulosveto viime hetkellä ei ole edes varsinaista ehkäisyä.
Jos taas et ole harrastanut ko. seksiä, et voi olla raskaana. Tosin tarina kertoo, että pari tuhatta vuotta sitten tapahtui tälläinen ns. neitseellinen sikiäminen, mutta taitaa olla huuhaajuttuja.
Selkisikö?
On mahdollista.