Kertokaa mille olen allerginen, huulien sisäpuoli jatkuvasti vereslihalla
Vaihdoin jo hammastahnan
En juo limppareita, piristejuomia, en käytä päihteitä
Olen syönyt samoja ruokia kuin ennenkin
En keksi mikä voi olla.
Kommentit (32)
Jospa menisit kuule ihan oikealle lekurille etkä koittais säästää väärässä paikassa.
Mulle samanlaisia oireita aiheutti kuorimattomat omenat. Oman puun omenat ok, mutta kaupasta ostetut pestyt muttei kuoritut saivat suun vereslihalle.
Esim. tomaatti voisi aiheuttaa tuon oireen, mutta toki mikä tahansa yleisesti allergisoiva ruoka-aine myös. Mene ihotautilääkärille niin saat oikeat testit ja diagnoosin. Mahdotonta arvailla syytä.
Itsellä suu oireili pähkinöistä ja sitrushedelmistä sekä maidosta. Nämä kun jätin niin lähti oireetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tomaatille?
Voiko tomaaattiallergia alkaa vasta aikuisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaatille?
Voiko tomaaattiallergia alkaa vasta aikuisena?
Mikä tahansa allergia voi alkaa aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä suu oireili pähkinöistä ja sitrushedelmistä sekä maidosta. Nämä kun jätin niin lähti oireetkin.
Olen noita samanmerkkisiä ähkinöitä syönyt jo 5 vuotta. Toki voihan joku erä olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Spermalle!
Tämä ilmenee vasta aikuisiällä!
Tomaatti, paprika tai siemenneste
Tuore ananas aiheuttaa minulle tuota.
Entä hammastahna? Kokeile tahnaa, jossa ei ole sodium lauryl sulfaattia. Esim. Elmex
Kiitos tomaattivinkistä, jätän seuraavaksi tomaatin pois josko helpottaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Entä hammastahna? Kokeile tahnaa, jossa ei ole sodium lauryl sulfaattia. Esim. Elmex
Epäilin alkuun hammastahnaa, koska siinä vaihtui koostumus. Vaihdoin hammastahnaa, mutta jatkuu. Pitääpä tarkastella ainesosat.
Et välttämättä millekkään. D-vitamiinin puutetta?
Kerro nyt ensin mitä ylipäätään syöt.
No minäpä katson kristallipallosta: ihan selvästi siellä näkyy kiivi, pähkinät appelsiinit.
Ole hyvä.
Älä nyt ainakaan lääkäriin mene, kyllä tämä on varma tieto.
En syö myösskään makeisia tai eineksiä.