Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-uskovainen, oletko käynyt suviseuroilla?

Vierailija
11.04.2021 |

Kokemuksia? Ajattelin, että voisi olla ihan mielenkiintoista joskus käydä ihmettelemässä menoa :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut käytyä

Vierailija
2/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt mielessä. Millainen mahtais olla vastaanotto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta suviseuraruuhkassa on oltu

🥵

Vierailija
4/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lestadiolaisia puolet ala- ja yläasteen luokasta niin ihan tarpeeksi kuuli jo sitä kautta.

Vierailija
5/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Suviseuroissa, vaan Herättäjäjuhlilla vaimoni kanssa. Ei siellä ei-uskovalle ole muuta tekemistä kuin syöminen ja yleinen ihmettely.

Vierailija
6/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulut ja puheet soi kovalla. Ihmisiä on tajuttomasti, samoin asuntovaunuja ja -autoja. Ruokaa saattaa joutua jonottamaan pitkään. Vessat haisevat kamalalle, mutta muuten kaikkialla on siistiä.

Suviseurat on sellainen kerran elämässä kokemus. Kannattaa käydä. Paljon siellä käy ns.uskottomiakin.

Vierailija
7/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran ja seksiä oli paljon.

Vierailija
8/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten tavara on yhteistä. Paikkakunnalla kondomit loppuu. Voisi olla mielenkiintoinen kokemus

Vierailija
9/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, Suomen suurimmat orgiat.

Vierailija
10/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa pesää niin, että menee pää sekasin.

Nyt muuten tajusin... :D 

Vierailija
11/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siellä naidaan kun lapsiakin syntyy yhtenään . Näin se on muissakin uskonnoissa .

Vierailija
12/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Ottakaa muutama kaljakoppa mukaan suviseurojen ulkopuolelle, menee kaupaksi hyvällä hinnalla

Vierailija
13/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suviseuroissa, ei seuroilla.

Ja noi seksi- ja kondomijutut on urbaanilegenda samoin kuin sekin, ettei lestadiolaisilla saisi olla ikkunallista pyykkikonetta.

Naurattaa, että joku saattaa tosissaan uskoa näihin kiertäviin satuihin. 

Vierailija
14/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisten tavara on yhteistä. Paikkakunnalla kondomit loppuu. Voisi olla mielenkiintoinen kokemus

Kondomit loppu, mutta lapsia on silti perheissä 15? Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
15/24 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tulee naimalla kirjoitti:

Toki siellä naidaan kun lapsiakin syntyy yhtenään . Näin se on muissakin uskonnoissa .

Siellä nukutaan todella ahtaasti asuntoautoissa, -vaunuissa ja teltoissa vieri vieressä lasten kanssa, ulos kuuluu jos sisällä vaunussa joku edes juttelee.

Huono paikka seksille.

Vierailija
16/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tuohon väitteeseen. Tätä samaa urbaanilegendaa on toistettu jo -70 luvulla. Jostain syystä on niin kovin hauskaa mustamaalata uskovaisia. Olen ateisti, minulla ei ole mitään syytä puolustella lestiksiä. En myöskään hyväksy minkään uskonnon etuoikeuksia. Mutta olen vaan sitä mieltä, että tosiasiat on pidettävä tosiasioina. 

Vierailija
17/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt suviseuroissa, kun olivat lähellä kesämökkiä. Olen käynyt myös herättäjäjuhlilla . Saman tyylistä menoa. Itse en uskovaisena saa niistä mitään irti. Minulla usko on omassa sydämessä ja hiljaisuudessa, ei "markkinoilla".

Vierailija
18/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle usko on yksinkertaista. Aamulla luen päivän sanan, jota mietin mielessäni. Sitten rukoilen isä meidän -rukouksen. Sitten rukoilen kaikkien sairaiden, huumeiden käyttäjien ja alkoholistien puolesta sekä perheeni ja ystävieni puolesta. Lopuksi kiitän kaikesta, vaikeuksistakin ja pyydän viisautta. Lopuksi pyhä henki sanoo, että nyt voit mennä päivän tehtäviin. Uskossa on tärkeintä yhteys Jumalaan.

Vierailija
19/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit loppu, mutta lapsia on silti perheissä 15? Joku ei nyt täsmää.

Kondomit loppui, joten mikä muukaan olisi lopputulos?

Vierailija
20/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten oli TV uutisissa juttu jostakin Oulun läheltä että oli kondomit myyty juhlien aikaan loppuun lähiseutujen kaupoista. Ehkäpä nuoremmat huolehtivat kumminkin ehkäisystä. On itselläkin tuttavia jotka melkeinpä "kiihko" uskovaisia. Eivätkä paljonkaan eroa "muista" normaali elämässä. Nyt jo telkkarit ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi