Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on siistit kynsinauhat ja huollatte niitä itse, kysymys!

Vierailija
11.04.2021 |

Millä saatte kynsinauhat siisteiksi? Kävin aiemmin manikyyrissä silloin tällöin ja siellä kynsinauhat siistittiin jollain välineillä. Nyt korona-aikaan yli vuoteen en ole käynyt (vaikka siisteistä kynsistä tykkäänkin niin tämä ei nyt ole NIIN tärkeää) ja kynsinauhat on menneet tosi rumiksi.

Olen netistä, YouTubesta jne etsinyt ohjeita ja kaikkialla vaan sanotaan että ylimääräinen iho tulee työntää taaksepäin appelsiinipuutikulla tai kynnellä, vaikkapa suihkussa kun kynsinauhat on pehmeät. Jos ja kun teen näin, käy niin, että ne taakse työnnetyt menee kyllä pois kynnen päältä (jolloin lakan saa nätimmin) mutta jäävät sellaisiksi rumiksi retaleiksi siihen ihoon, ovat sellaisia kuivia kiinnikkeitä. En löydä mitään järkevää ohjetta tai välinettä siihen, millä nämä sitten saa pois. Manikyyrissä käynnin jälkeen nämä on aina jollain poistettu, on vain siisti kynsi ja siitä heti alkaa siististi iho, ilman että siinä on mitään ylimääräisiä retaleita.

Onko jollain ratkaisua tähän? Terv. First world problem with cuticles

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olet siellä siuhkussa ja iho on pehmeä ja märkä, kannattaa ensin tosiaan toisella kynnellä työnnellä varovasti ne kynsinauhat taaksepäin. Tämän jölkeen voit varovasti edelleen toisella kynnellä vetää kynsinauhan päältä niin, että kuollut osa irtoaa. Sitten peset huolella ja suihkusta tultua rasvaat kädet kunnolla..

Vierailija
2/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Hieron sitä kynsiin iltaisin, ovat täydellisessä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, kumpaakaan konstia en ole kokeillut, nyt kokeiluun!

Vierailija
4/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta paksulti rasvaa käsiin ja puuvillahanskat yöksi. En sen kummemin työtele kynsinauhoja taaksepäin, kun ne siitä vain repeilisivät. Siistit kynsinauhat on.

Mulla on myös öljyä pikku pullossa työpöydän vieressä ja sipaisen sitä kynsiin pari kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä